Skip to main content
Vraag

KPN TV+ App beschikbaar maken voor Apple TV

• December 7, 2023
  • 861 reacties
  • 39605 keer bekeken

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Aangezien er een behoorlijk groep Nederlands een Apple TV mediadecoder in huis hebben staan, omdat het naadloos samenwerkt met de iPhone en andere apparaten van Apple, het zou daarom ook een goede zet zijn vanuit KPN, om de KPN TV App begin 2024 ook te lanceren voor de eigenaren van Apple TV.

Nu wordt voornamelijk de KPN TV App beschikbaar gemaakt voor decoders (waaronder ook de KPN+ TV Ontvanger), smartphones en televisies , die werken op Android besturingssysteem met daarin de Google Play Store.
Oké, de KPN TV App is wel beschikbaar voor de iPhone en iPad van Apple, maar de Apple TV mediadecoder wordt gewoon over het hoofd gezien lijkt wel.

Met Black Friday zijn er weer veel Apple TV 4K mediadecoders over de toonbank gegaan, en bij Bol.com is het model met ethernet (128 GB geheugen) ook regelmatig uitverkocht.
Dus de groep van Apple TV gebruikers groeit nog steeds.

Weet 100% zeker dat KPN daar de (grote) Apple van enorm veel plezier mee doet!

861 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 7, 2026

Een Apple TV 4K is gewoon fantastisch. Daar kan geen Android boxje aan tippen.

Kwaliteit heeft z’n prijs. Het kost wat, maar dan krijg je ook wat. 

Zojuist hier een mooi dealtje gesloten met Canal+, heb nu er ook ESPN bij zonder extra kosten. Ik blijf het volgen, maar kpn kan de komende 6 jaar rustig gaan bouwen 😎. Of ik ooit weer terugkeer? Dunno. 

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • August 7, 2026

Een Apple TV 4K is gewoon fantastisch. Daar kan geen Android boxje aan tippen.

• Topper
  • August 7, 2026

Hoi @Michel,

Ik herken je afweging. Voor veel kijkers is NLZIET inderdaad een uitstekend alternatief, zeker als je geen behoefte hebt aan ESPN of Ziggo Sport.

Voor mij zit de beperking echter ergens anders. Ik kijk graag via de Apple TV 4K en wil daarbij kunnen kiezen uit álle tv-aanbieders, zonder afhankelijk te zijn van een specifiek kastje of platform.

NLZIET bewijst dat een volwaardige tv-dienst op Apple TV prima mogelijk is. Daarom vind ik het jammer dat KPN, Ziggo, Odido en Canal+ nog niet allemaal dezelfde platformvrijheid bieden. Zeker voor klanten die bewust voor het Apple-ecosysteem kiezen, zou de hardware geen beperkende factor moeten zijn.

Daarnaast kijk ik graag naar golf. De toernooien die ik wil volgen zijn vrijwel uitsluitend via Ziggo Sport Totaal beschikbaar. Dat pakket kun je alleen afnemen in combinatie met een tv-abonnement van Ziggo, KPN, Odido of Canal+. Daardoor is NLZIET voor mij geen volledig alternatief, hoe goed de dienst verder ook is.

Op het moment dat KPN TV+ als native Apple TV-app beschikbaar komt, ga ik de vergelijking opnieuw maken. Dan draait de keuze weer om content, prijs en kwaliteit van de dienst, en niet om het apparaat waarop ik wil kijken. Dat lijkt mij uiteindelijk ook de meest klantvriendelijke situatie.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 7, 2026

Zodra KPN de KPN TV+ App voor de Apple TV 4K gaat lanceren, ga ik opnieuw de afweging maken of ik weer terugkeer naar KPN voor televisie, omdat je voor die paar euro extra wel meer televisiezenders binnen krijgt (ik krijg het Pluspakket er gratis bij - combivoordeel) in vergelijking met NLZIET.

Maar NLZiet heeft veel meer voordelen dat je ook zonder reclame van de meeste zenders de boel kan terugkijken. KPN heeft hier nog steeds de oude opnemen functie voor, maar dan moet je net onthouden om iets op te nemen. Plus is vermoed op termijn dat KPN bij RTL ook reclame moet tonen. 

Maar voorlopig hoef ik deze afweging niet te maken.

Denk met de huidige stand van zaken, dat je de komende 6 jaar nog wel prima zit bij NLZiet. KPN heeft per app 2 jaar nodig en we moeten alles nog (eigenlijk is er nog geen begin). Vraag mij af tegen die tijd of iemand nog ouderwets tv kijkt. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Ik denk dat de keuze simpel is, als je echt de AppleTV App wil hebben voor tv.

1. NLZIET pakken, zelfde prijs maar iets minder aanbod.

Iets minder aanbod maar ook iets lagere prijs. NLZiet Extra kost €131,40 per jaar, KPN TV+ kost €12,75 p/m, dat is €153,00 per jaar.

Je kunt er alleen geen Ziggo totaal sport pakket mee bundelen en dat weten KPN ZIGGO en Odido of Canal+ maar al te goed want dit kan alleen met een TV pakket van een van deze vier

Hoi ​@RuufB 

Ik kijk al een behoorlijke tijd naar de televisie zenders via NLZIET.
Daarbij mis ik totaal niet de sportzenders van ESPN en Ziggo Sport, maar gewoon de meest bekeken TV zenders van Nederland en de regionale omroepen.

Hierbij moet ik wel vermelden dat ik geen sportfanaat ben, en voetbal mij totaal niet intereseert.

Ik betaal 9,95 euro per maand voor NLZIET Premium, dat is op jaarbasis dus 119,40 euro.
Neem ik KPN TV+ dan betaal ik 12,75 euro per maand, wat op jaarbasis 153,00 euro is.

Dus een besparing van 33,60 euro.

Zodra KPN de KPN TV+ App voor de Apple TV 4K gaat lanceren, ga ik opnieuw de afweging maken of ik weer terugkeer naar KPN voor televisie, omdat je voor die paar euro extra wel meer televisiezenders binnen krijgt (ik krijg het Pluspakket er gratis bij - combivoordeel) in vergelijking met NLZIET.

Maar voorlopig hoef ik deze afweging niet te maken.

• Topper
  • August 6, 2026

Ik zie het forum volstaan met vragen over een native app voor de Apple TV dus voeg ik nog maar eens een nieuwe request hiervoor toe.

Ik heb net de setopbox ontvangen (weer een extra afstandsbediening), maar heb geen vrije HDMI poorten meer op mijn tv dus kan er niks mee (en dus ook niks met mijn tv abonnement op mijn tv).

Ik heb natuurlijk geen idee hoe de codebase van de iOS app eruit ziet, maar het zou in deze tijd toch wat makkelijker moeten zijn deze te porten naar een tvOS compatibele versie. Laat Claude er desnoods even op los gaan (voor het basiswerk).

Admin: Vraag samengevoegd met bestaand topic over dit onderwerp

Volgens mij zit de uitdaging niet zozeer in de techniek of de code, maar vooral in de prioriteiten die KPN stelt.

Uit de reactie die ik van KPN heb ontvangen blijkt dat eerst de TV+-apps voor Samsung, LG en Youfone worden afgerond. Pas daarna komt Apple TV aan bod. Dat suggereert dat KPN de grootste platformen momenteel voorrang geeft en dat de Apple TV-doelgroep vooralsnog niet groot genoeg wordt geacht om eerder prioriteit te krijgen.

Juist daarom denk ik dat het belangrijk is dat Apple TV-gebruikers zich hier blijven melden. Hoe duidelijker de vraag vanuit de community zichtbaar wordt, hoe beter KPN kan meewegen dat deze doelgroep misschien groter én actiever is dan nu wordt aangenomen.

Als de iOS app een beetje van deze tijd is en SwiftUI gebruikt zou een port naar tv OS volgens mij niet heel complex moeten zijn. Er hoeft in ieder geval niet iets voor een heel nieuw OS opgebouwd te worden (wat voor Samsung/LG/Whatever tv brand wel het geval is).

Ik werk zelf in software development en laaghangend fruit is het eerste wat wij als team de sprint inslepen ;)

Zou dus mooi zijn als deze vraag bij een PO van het TV+-app team terecht zou komen.

Interessant inzicht, dank voor de toelichting.

Ik kan me voorstellen dat wanneer de app inderdaad modern is opgebouwd met SwiftUI en een gedeelde codebase, een tvOS-versie technisch minder ingrijpend is dan het ontwikkelen en onderhouden van apps voor meerdere Smart TV-platformen.

Toch krijg ik uit de communicatie van KPN vooral de indruk dat de techniek niet de grootste bottleneck is, maar de productprioriteit. De volgorde Samsung, LG, Youfone en daarna Apple TV lijkt vooral een strategische keuze op basis van bereik en beschikbare ontwikkelcapaciteit.

Juist daarom zou het mooi zijn als deze vraag inderdaad rechtstreeks bij de Product Owner van het TV+-team terechtkomt. Een onderbouwde businesscase, gecombineerd met de blijvende vraag vanuit de community, kan uiteindelijk net zo belangrijk zijn als de technische haalbaarheid.

• Topper
  • August 6, 2026

Iets minder aanbod maar ook iets lagere prijs. NLZiet Extra kost €131,40 per jaar, KPN TV+ kost €12,75 p/m, dat is €153,00 per jaar.

Je kunt er alleen geen Ziggo totaal sport pakket mee bundelen en dat weten KPN ZIGGO en Odido of Canal+ maar al te goed want dit kan alleen met een TV pakket van een van deze vier

• Nieuwkomer
  • August 5, 2026

Ik zie het forum volstaan met vragen over een native app voor de Apple TV dus voeg ik nog maar eens een nieuwe request hiervoor toe.

Ik heb net de setopbox ontvangen (weer een extra afstandsbediening), maar heb geen vrije HDMI poorten meer op mijn tv dus kan er niks mee (en dus ook niks met mijn tv abonnement op mijn tv).

Ik heb natuurlijk geen idee hoe de codebase van de iOS app eruit ziet, maar het zou in deze tijd toch wat makkelijker moeten zijn deze te porten naar een tvOS compatibele versie. Laat Claude er desnoods even op los gaan (voor het basiswerk).

Volgens mij zit de uitdaging niet zozeer in de techniek of de code, maar vooral in de prioriteiten die KPN stelt.

Uit de reactie die ik van KPN heb ontvangen blijkt dat eerst de TV+-apps voor Samsung, LG en Youfone worden afgerond. Pas daarna komt Apple TV aan bod. Dat suggereert dat KPN de grootste platformen momenteel voorrang geeft en dat de Apple TV-doelgroep vooralsnog niet groot genoeg wordt geacht om eerder prioriteit te krijgen.

Juist daarom denk ik dat het belangrijk is dat Apple TV-gebruikers zich hier blijven melden. Hoe duidelijker de vraag vanuit de community zichtbaar wordt, hoe beter KPN kan meewegen dat deze doelgroep misschien groter én actiever is dan nu wordt aangenomen.

Als de iOS app een beetje van deze tijd is en SwiftUI gebruikt zou een port naar tv OS volgens mij niet heel complex moeten zijn. Er hoeft in ieder geval niet iets voor een heel nieuw OS opgebouwd te worden (wat voor Samsung/LG/Whatever tv brand wel het geval is).

Ik werk zelf in software development en laaghangend fruit is het eerste wat wij als team de sprint inslepen ;)

Zou dus mooi zijn als deze vraag bij een PO van het TV+-app team terecht zou komen.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 5, 2026

@bnh je vergeet wel voor het gemak even dat je als voetbalsupporter hier natuurlijk helemaal niks aan hebt. ESPN/Ziggo levert geen zaken aan NLZiet. Daarnaast is alleen Ziggo en Canal+ momenteel die de boel op orde heeft. Ik hoorde dat Odido een Apple TV app herbouwd maar dat het meer op een Android TV app lijkt (wat een hel moet dat zijn qua besturing). Ik ben bang dat KPN dit ook gaat doen. Waardoor er totaal geen normale weg in zit qua gebruik. 

Ik heb heel eerlijk liever dan geen app dan een Apple TV app die op een Android TV app lijkt. Totaal onwerkbaar. 

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • August 5, 2026

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • August 5, 2026

Apple TV-gebruikers gezocht! 📺

Ik geloof dat de community het op heeft gegeven gezien de hoeveelheid reacties hier 😂

Ja geef ze eens ongelijk..

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • August 5, 2026

2. Overstappen naar een andere provider die zijn zaken wel op orde heeft als je alles onder 1 dak wilt hebben.

• Topper
  • August 5, 2026

Apple TV-gebruikers gezocht! 📺🍏

De afgelopen jaren heb ik met veel interesse de verschillende discussies gevolgd over een KPN TV+-app voor Apple TV. Wat mij opvalt, is dat dezelfde wens regelmatig terugkomt, maar dat de ervaringen en ideeën verspreid staan over meerdere onderwerpen.

Daarom leek het mij leuk om hier één centrale plek te maken waar Apple TV-gebruikers elkaar kunnen vinden en ervaringen kunnen delen.

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal.

Vertel bijvoorbeeld:

• Gebruik je een Apple TV HD of Apple TV 4K?
  • Ben je momenteel KPN-klant, of heb je juist voor een andere provider gekozen?
  • Kijk je nu via een TV+ Box of gebruik je een alternatief?
  • Wat vind je prettig aan Apple TV als televisieplatform?
  • Welke functies zou jij graag terugzien in een eventuele KPN TV+-app?
  • Heeft het ontbreken van een Apple TV-app invloed gehad op je keuze voor een provider?

Ook ervaringen met andere aanbieders, zoals Ziggo GO, Odido, Canal+, NLZIET of andere tv-apps, zijn interessant om te delen. Juist door ervaringen naast elkaar te leggen ontstaat een goed beeld van wat gebruikers belangrijk vinden.

Waarom dit initiatief?

KPN heeft onlangs aangegeven dat een Apple TV-versie van de TV+-app op de backlog staat. Eerst ligt de focus op de verdere uitrol van de TV+-apps voor Samsung en LG en op de Youfone Smart TV-app. Dat is een duidelijke prioriteit.

Juist daarom lijkt het mij waardevol om op een rustige en feitelijke manier inzichtelijk te maken hoe groot deze gebruikersgroep is en welke wensen er leven. Niet om te klagen, maar om ervaringen te verzamelen die hopelijk kunnen bijdragen aan toekomstige keuzes.

Ik hoop dat ook KPN meeleest. Misschien helpt dit topic om een beter beeld te krijgen van de Apple TV-gebruikers binnen de community.

Ik trap graag af:

• 🍏 Apple TV 4K (3e generatie)
  • 📡 Ik geef de voorkeur aan een native Apple TV-app boven een losse tv-ontvanger.
  • 🎯 Voor mij zijn snelheid, een eenvoudige bediening, goede integratie met het Apple-ecosysteem en de vrijheid om zonder extra hardware tv te kijken de belangrijkste redenen.

Wie volgt? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en ideeën! 😊

Ik geloof dat de community het op heeft gegeven gezien de hoeveelheid reacties hier 😂

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 5, 2026

Daarna (einde dit jaar / begin volgend jaar) zal er gekeken worden naar het Apple TV-platform.”

Ik kijk ook al jaren naar mooie dames, maar zolang ik er naar blijf kijken zou er nooit een kans op een serieuze relatie in zitten. Alle gekheid op een stokje, dit standaard oneliner antwoord waar KPN zo ontzettend goed in is hoor ik 15 jaar inmiddels. 

Er gaan geruchten dat het nog dit jaar (2026) gaat gebeuren, al is dit niet officieel bevestigd vanuit KPN.

Geruchten… Je moet er vanuit gaan dat de kans dat je een miljoen wint dit jaar/volgend jaar vele malen hoger is. 

KPN moet is stoppen met loze beloftes doen en is echt daden bij de woorden gaan voegen, ik ben serieus al die vermoedens en oneliners die KPN opgooit meer dan zat. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 5, 2026

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem,

Dank voor je reactie! 👍

Ik heb op 21 juli 2026 precies dezelfde terugkoppeling ontvangen van een escalatiemedewerker van Executive Complaints:

“De implementatie van de KPN TV+ app voor Apple TV staat op de backlog. De focus ligt eerst op de upgrade van de apps (van iTV naar TV+) op Samsung en LG (grootste bereik) en daarnaast op de implementatie van de nieuwe Smart TV-app voor Youfone op diezelfde platformen. Daarna (einde dit jaar / begin volgend jaar) zal er gekeken worden naar het Apple TV-platform.”

Dat er gekeken wordt naar het Apple TV-platform, is allerminst een concrete toezegging dat er dan ook daadwerkelijk een TV App komt. En wanneer. 

Ook het tijdspad dat geschetst wordt, is erg optimistisch en verre van realistisch.

De upgrade van de iTV app voor Samsung lijkt tot stilstand gekomen. Meer dan een jaar geleden werd gemeld dat die ‘bijna klaar’ was, maar het testen, dat  ook een jaar geleden werd aangekondigd, is uitgesteld en nog steeds niet begonnen.

Verder is op deze community ook aangegeven, dat na de lancering van de Smart TV+ App voor Samsung en LG, mogelijk eerst nog een TV+ App voor Philips (Titan) wordt ontwikkeld. 

Dat geeft mij in ieder geval het vertrouwen dat dit de huidige officiële koers van KPN is. Nu is het vooral afwachten wanneer de volgende stap daadwerkelijk wordt gezet. Hopelijk kunnen we later dit jaar een positieve update tegemoetzien.

Ik zou daar maar niet op rekenen. Gezien het aantal problemen waar kpn mee te maken heeft, lijkt het me dat de ontwikkeling van Smart TV+ Apps nul prioriteit heeft, al was het maar om nog meer problemen te vermijden.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Als ik dit zo lees, begrijp ik dat de apps voor Samsung, LG en Youfone nog dit jaar worden geïmplementeerd. 

En Apple TV zeker niet dit jaar, maar hopelijk in 2027.

Hoi ​@Noordzee 

Er bestaat nog zeker een kans (niet groot) dat de KPN TV+ App nog dit jaar wordt gelanceerd voor Apple TV 4K, volgens enkele geruchten.
Het is in elk geval nog niet officieel bekend gemaakt door KPN.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • August 5, 2026

KPN oogt gewoon als een tweede rangs provider hiermee. Tevens wordt Solcon hierin meegesleurd want die heeft ook geen tv app voor Apple TV . Het is echt niet van deze tijd dat KPN de beste mediaspeler zo lang negeert.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 5, 2026

Ik heb op 21 juli 2026 precies dezelfde terugkoppeling ontvangen van een escalatiemedewerker van Executive Complaints:

“De implementatie van de KPN TV+ app voor Apple TV staat op de backlog. De focus ligt eerst op de upgrade van de apps (van iTV naar TV+) op Samsung en LG (grootste bereik) en daarnaast op de implementatie van de nieuwe Smart TV-app voor Youfone op diezelfde platformen. Daarna (einde dit jaar / begin volgend jaar) zal er gekeken worden naar het Apple TV-platform.”

Als ik dit zo lees, begrijp ik dat de apps voor Samsung, LG en Youfone nog dit jaar worden geïmplementeerd. 

En Apple TV zeker niet dit jaar, maar hopelijk in 2027.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Nou die geruchten hebben al vaker dit forum gebaseerd maar tot nu volgens mij nergens op gebaseerd…..

Dit is dan voor mij ook aanleiding geweest om KPN  na een aantal jaren in november aanstaande te verlaten.

Eigenlijk heel jammer want met KPN is eigenlijk verder niets mis mee.

De afgelopen 2 jaar zijn er op diverse momenten geruchten de wereld in geslingerd, waar je vervolgens niets meer over hoort.

De meeste klanten die mijn topic volgen, zijn inmiddels het vertrouwen kwijt geraakt, en hebben nog weinig hoop dat er nog een KPN TV+ App komt voor Apple TV 4K.

Aan geruchten heb je in feite niets, totdat het officieel door KPN bekend wordt gemaakt.

Dus of de app nog dit jaar (2026) wordt gelanceerd of pas in 2027, kan ik alleen maar zeggen “we zien het vanzelf wel”.

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • August 5, 2026

Nou die geruchten hebben al vaker dit forum gebaseerd maar tot nu volgens mij nergens op gebaseerd…..

Dit is dan voor mij ook aanleiding geweest om KPN  na een aantal jaren in november aanstaande te verlaten.

Eigenlijk heel jammer want met KPN is eigenlijk verder niets mis mee.

• Topper
  • August 5, 2026

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem,

Dank voor je reactie! 👍

Dat geeft mij in ieder geval het vertrouwen dat dit de huidige officiële koers van KPN is. Nu is het vooral afwachten wanneer de volgende stap daadwerkelijk wordt gezet. Hopelijk kunnen we later dit jaar een positieve update tegemoetzien.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@RuufB 

Mijn topic bestaat inmiddels al meer dan twee jaar, dus het is voor KPN al meer dan duidelijk dat er een KPN TV+ App moeten komen voor Apple TV 4K.
Binnen deze topic zijn al de nodige discussies gevoerd hierover, en hebben de meeste hun mening al gegeven.

De moderatoren hebben deze feedback al een aantal keren doorgegeven aan het TV Team van KPN.
Het is nu echt wachten totdat de KPN TV+ app voor Apple TV 4K daadwerkelijk wordt gelanceerd.
Er gaan geruchten dat het nog dit jaar (2026) gaat gebeuren, al is dit niet officieel bevestigd vanuit KPN.

• Topper
  • August 5, 2026

• Nieuwkomer
  • August 5, 2026

• Topper
  • July 30, 2026

Apple TV-gebruikers gezocht! 📺🍏

De afgelopen jaren heb ik met veel interesse de verschillende discussies gevolgd over een KPN TV+-app voor Apple TV. Wat mij opvalt, is dat dezelfde wens regelmatig terugkomt, maar dat de ervaringen en ideeën verspreid staan over meerdere onderwerpen.

Daarom leek het mij leuk om hier één centrale plek te maken waar Apple TV-gebruikers elkaar kunnen vinden en ervaringen kunnen delen.

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal.

Vertel bijvoorbeeld:

• Gebruik je een Apple TV HD of Apple TV 4K?
  • Ben je momenteel KPN-klant, of heb je juist voor een andere provider gekozen?
  • Kijk je nu via een TV+ Box of gebruik je een alternatief?
  • Wat vind je prettig aan Apple TV als televisieplatform?
  • Welke functies zou jij graag terugzien in een eventuele KPN TV+-app?
  • Heeft het ontbreken van een Apple TV-app invloed gehad op je keuze voor een provider?

Ook ervaringen met andere aanbieders, zoals Ziggo GO, Odido, Canal+, NLZIET of andere tv-apps, zijn interessant om te delen. Juist door ervaringen naast elkaar te leggen ontstaat een goed beeld van wat gebruikers belangrijk vinden.

Waarom dit initiatief?

KPN heeft onlangs aangegeven dat een Apple TV-versie van de TV+-app op de backlog staat. Eerst ligt de focus op de verdere uitrol van de TV+-apps voor Samsung en LG en op de Youfone Smart TV-app. Dat is een duidelijke prioriteit.

Juist daarom lijkt het mij waardevol om op een rustige en feitelijke manier inzichtelijk te maken hoe groot deze gebruikersgroep is en welke wensen er leven. Niet om te klagen, maar om ervaringen te verzamelen die hopelijk kunnen bijdragen aan toekomstige keuzes.

Ik hoop dat ook KPN meeleest. Misschien helpt dit topic om een beter beeld te krijgen van de Apple TV-gebruikers binnen de community.

Ik trap graag af:

• 🍏 Apple TV 4K (3e generatie)
  • 📡 Ik geef de voorkeur aan een native Apple TV-app boven een losse tv-ontvanger.
  • 🎯 Voor mij zijn snelheid, een eenvoudige bediening, goede integratie met het Apple-ecosysteem en de vrijheid om zonder extra hardware tv te kijken de belangrijkste redenen.

Wie volgt? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en ideeën! 😊