Skip to main content

Onze tv ontvanger met TV+ start regelmatig op met zwart beeld. Alleen de bovenste balk met zoeken, start, gids etc. Is zichtbaar maar de afstandsbediening reageert ook niet. Hiervoor moeten we dan de stroom van de ontvanger eraf halen om het op te lossen. Sinds de laatste paar updates is het er niet beter geworden. Ook problemen met de afstandsbediening al eens aangekaart en heb ik zelf op kunnen lossen maar weinig actie van KPN zelf. Dit product is in mijn ogen veel te vroeg uitgerold. Veel potentie maar nog lang niet klaar.

Edit:

De Netflix en Disney knoppen werken nog wel dus het lijkt erop dat de ontvanger wel werkt maar dat alleen de kpn tv+ app dus vastloopt. Dit is overigens alleen wanneer de ontvanger een tijdje op standby heeft gestaan en dan weer ingeschakeld wordt.

 

@Ricorico

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12?

 

Haal de voedingsadapter uit het stopcontact.

Wacht een minuut.

Doe hem er weer in, dan start de DIW7022 opnieuw op.

 

Heb je hetzelfde, ga dan naar rechts en klik op het tandwieltje.

Ga naar beneden.

Kies voor opnieuw opstarten.

(kan in het laatste menu zitten)

 

Helpt dat ook niet.

Pak een paperclip.

Achterop de DIW7022 zit een klein gaatje.

Druk daar de paperclip in en hij gaat terug naar fabrieksinstellingen.

 

Kan ook via het menu, zie ook hier. 

 

In het laatste geval, moet je alles opnieuw installeren.

 


Goedemorgen @Ricorico en bedankt voor jouw bericht!

Net als @joop2011 ben ik in eerste instantie ook benieuwd hoe je de DIW7022 hebt verbonden met de Experia Box; draadloos of met kabel. 

Heb je ook de stappen doorlopen die hierboven worden beschreven en zo ja, heeft dit voor de gewenste verbetering gezorgd?