Skip to main content

Hallo Allemaal.

Ik heb sinds vandaag mijn KPN tv ontvanger draadloos geactiveerd. 

Alles is goed verlopen en ik heb de afstandsbediening ook op mijn TV ingesteld. 

Nu wil ik graag het volgende weten. 

Is het normaal wanneer bij het uitzetten van de tv (met afstandsbediening van KPN) het groen lampje van de ontvanger groen blijft branden?

Is de ontvanger dan wel uit en moet het niet rood branden en of het lampje niet uitgaan?

Ik ben heel benieuwd. 

Graag zie ik jullie reactie tegemoet.

Vriendelijke groet,

Bas

Er zitten 2 knoppen op de afstandsbediening, 1 om de tv mee aan / uit te zetten en 1 om de ontvanger aan / uit te zetten. Beide zet je dus apart uit. Uitzetten van de ontvanger werkt niet?


Goedemorgen Nick83,

Oh oke. Dat wist ik nog niet.

Ik ga het straks uitproberen. Ik ben nu op het werk. 

In ieder geval bedankt voor uw antwoord. 

Groeten.


Beste @Bass2 

Welke type tv ontvanger heb je? Als de tv ontvanger rood brandt is staat ie op stand-by, blijft ie groen branden dan gaat er iets niet goed. Zou je een een reset willen doen:

Kun je daarna eens kijken of de tv ontvanger weer een rood lampje geeft als die in stand-by staat?


Hi @Bass2, welkom op het KPN Forum! Goede uitleg en tips van @Nick83 en @Dennis Schreve: is het uitproberen intussen gelukt en gaat de TV ontvanger nu wel in de standby (rood lampje branden)? Ik hoor het graag, ook als er andere vragen zijn!