Skip to main content

Ruim 1,5 jaar naar volle tevredenheid gebruikt gemaakt van de KPN Itv app i.c.m. 2 losse chromecasts. Het werkte tot een paar dagen geleden prima! 

Nu krijg ik de veel eerder al genoemde melding dat de chromecast KPN cast, maar na enkele seconden wordt het gekozen programma niet afgespeeld. Alle andere apps ( Netflix, Youtube, Spotify) werken prima via de chromecasts. 

Wat heb ik gedaan om het probleem op te lossen:

  • wifi opnieuw opgestart
  • Chromecasts gereset en opnieuw ingesteld
  • Google chrome update 
  • ItvApp update

Wie heeft er voor mij een oplossing?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Volg dit centrale topic: Storing Chromecast en laat de gevraagde informatie achter.


Klopt het dat jij de Chromecast 3 of Chromecast Ultra gebruikt?

Wat is het merk en type van het apparaat waarmee je cast?


Ruim 1,5 jaar naar volle tevredenheid gebruikt gemaakt van de KPN Itv app i.c.m. 2 losse chromecasts. Het werkte tot een paar dagen geleden prima! 

Nu krijg ik de veel eerder al genoemde melding dat de chromecast KPN cast, maar na enkele seconden wordt het gekozen programma niet afgespeeld. Alle andere apps ( Netflix, Youtube, Spotify) werken prima via de chromecasts. 

Wat heb ik gedaan om het probleem op te lossen:

  • wifi opnieuw opgestart
  • Chromecasts gereset en opnieuw ingesteld
  • Google chrome update 
  • ItvApp update

Wie heeft er voor mij een oplossing?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Ik heb precies hetzelfde probleem tot 2 dagen geleden niets aan de hand. Nu opeens werkt het niet meer. Je denkt hij doet het en dan blijft het scherm zwart. Andere apps: disney, netflix, fa player etc werken werken.

 

 


Bedankt voor je snelle reactie!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel technisch inzicht heb, maar ik doe mijn best 🙂.

 

Chromecast: Chromecast 3

Apparaat: Samsung J6

 

Nogmaals bedankt!


Klopt het dat jij de Chromecast 3 of Chromecast Ultra gebruikt?

Wat is het merk en type van het apparaat waarmee je cast?

Ik heb de 3 denk ik. Staat nergens op.

en heb een iphone 8


Houdt dat door Jeroen aangehaalde topic in de gaten en laat daar jouw gegevens achter..

 

Je kunt de versie bepalen a.d.h.v. het onderstaande plaatje.

 


Bedankt voor de reactie. Ik wacht het rustig af!


Bedankt voor de reactie. Ik wacht het rustig af!

Heb je je dan aangemeld in dat aangehaalde topic?


Ik heb dit probleem ook al een paar dagen uiterst irritant zo te zien ligt het aan de app heeft er iemand een oplossing?