Skip to main content

Nadat jullie de juiste update doorgevoerd hebben, hebben jullie klanten een excuusgoedmakertje gegeven,  waarbij als je zowel het pluspakket als t espn pakket had,  je n voucher voor n gratis film kreeg, maar k heb nog altijd niks gekregen 

Ik zie geen reactie van je dat je hierover een klacht gepost hebt , wellicht dat alleen de klagers hierover een mail hebben gehad van KPN echter ik kan het mis hebben hoor en ben niet van Kpn


Hallo @Hans van Kan, kijk hier even in het groene gedeelte, daar staat meer informatie.

Natuurlijk krijgen niet alleen ‘klagers’ een coupon of extra zenders. Dit geldt voor alle klanten die iTV afnemen van KPN. 

Heb je de spamfolder al gecheckt? 
Het kan zijn dat de e-mail nog komt, deze wordt in batches verstuurd, dus niet allemaal tegelijk. 

Vul alvast je forumprofiel (rechts boven) in voor de KPN moderators. 
 


Ik ben ook geen klager, stelde eerder de vraag doordat mijn expartner ook bij kpn zit en de voucher via mail gekregen had en ik niet, terwijl ik ook bij kpn zit


Hallo @Hans van Kan ,

De verzending van de e-mail gaat in groepen (batches). Op dit moment heeft nog niet iedereen de e-mail ontvangen. 

KPN schrijft hierover: 

Klanten met een 2260 en 2952 TV ontvanger die al het Pluspakket of het Pluspakket èn ESPN hebben, krijgen een voucher voor een gratis film uit een speciale selectie. Het kan zijn dat je al bericht hebt gehad over de filmvoucher, zo niet, dan krijg je deze uiteraard nog! Veel kijkplezier!

 

Je kunt de voucher verzilveren van 21 januari t/m 28 februari. Dus je hebt nog tijd genoeg. Kijk hier alvast eens naar de mogelijkheden : 

https://www.kpn.com/beleef/films-tv/voucher-gekregen-dit-kun-je-ermee.htm

 


K heb n 2260 met EN t pluspakket EN ESPN


K heb n 2260 met EN t pluspakket EN ESPN


Als je aankomende week nog geen e-mail hebt gehad laat het dan hier even weten zodat een KPN medewerker hier achteraan kan gaan. Zeer waarschijnlijk krijg je een voucher om een gratis film uit te kiezen. Dit staat allemaal in die e-mail. 


Nadat jullie de juiste update doorgevoerd hebben, hebben jullie klanten een excuusgoedmakertje gegeven,  waarbij als je zowel het pluspakket als t espn pakket had,  je n voucher voor n gratis film kreeg, maar k heb nog altijd niks gekregen 

F de Jong schrijft ik heb ook nog niks gekregen van KPN, terwijl ik ook een tijd Lang met Een trage TV ontvanger heb gezeten, ik vindt dat men gecompenceerd moet worden met het abonementgeld dus Een flinke korting 


F de Jong schrijft, Ik heb ook nog niks gekregen van KPN helemaal niks her zijn mooie beloften, het lijkt mij beter dat KPN iedereen Een goede compensatie geeft bijvoorbeeld om Een maand Lang geen abonementgeld betalen aangezien de kwestie 3 maanden heeft geduurt


Ik vind het ronduit belachelijk dat KNP na maanden van trage ellende zijn klanten afscheept met een voucher voor een oude film. Geef dan niks, voor mij een reden om toch naar een andere provider te kijken, maar denk dat alle providers dezelfde belabberde instelling, zo niet dan hoor/lees ik graag wat tips over goede providers.


Fokke schrijft, ik Ben het zeker volkomen met u eens,  zelfs er mee eens dat wij nu gewoon maar even afgescheept worden met Een voucher, Een goede compensatie had gewoon gemoeten en was  terecht  op zijn plaats geweest , en ik denk nu zelfs dat alle providers gewoon hierin gelijk zijn, dat ze na al deze ellende gewoon met Een cadeautje komen aanzetten