Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement is gewijzigd terwijl het issue bij de ontvangers lag

• May 12, 2025
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

ik heb nieuwe kastjes ontvangen en daardoor het abonnement moeten vervangen terwijl klacht bij kastjes lag.

personeel kon niets doen en had mijns inziens dit gewoon kunnen verhelpen. nu heb ik het probleem opgelost en de kosten komen ook voor mijn rekening… vreemd!!!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Harry Arnoldus. Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat de situatie is. Er was een probleem met de tv-ontvangers, die zijn vervangen en toen had je een ander abonnement? De vragen die Joop stelt kunnen het wat duidelijker maken. Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij ons vertelt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de website.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 12, 2025
  1. Om welke KPN tv ontvangers ging het?
  1. En wat waren de problemen? 
  1. Wat heb je nu ontvangen? 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Harry Arnoldus. Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat de situatie is. Er was een probleem met de tv-ontvangers, die zijn vervangen en toen had je een ander abonnement? De vragen die Joop stelt kunnen het wat duidelijker maken. Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij ons vertelt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de website.