Skip to main content

De storing is er nog steeds, of jullie nu laat reageren of helemaal niet. Ook makkelijk om te zeggen je hebt niet gereageerd dus het zal wel opgelost zijn. Ik krijg vandaag een mail van deze post en zie dat het helemaal niet recent is?? Ik heb zelf nog steeds geen reactie op mijn eigen post op dit forum over hetzelfde probleem. En waarom krijg ik hier een mail van?

De app werkt gewoon niet. Je moet elke opnieuw inloggen. En dan zijn er twee opties. Of je krijgt gelijk een melding dat het niet werkt of je kan met Gods gratie 1 aflevering kijken en dan sluit de app zichzelf. En dan heb je weer 2 opties, of je krijgt de tv of het kastje is gelijk vastgelopen. 
Resetten werkt niet. Kanaal 200 het zelfde probleem. 
wanneer lossen jullie het probleem nu eens op.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@VanDinter Welkom op het forum. 

Ik heb even gekeken en kom geen andere post van je tegen. Heb ik iets over het hoofd gezien of is deze wellicht met een andere gebruikersnaam geplaatst? 

Op dit moment wordt er gewerkt aan een oplossing voor het probleem. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik ook jouw gegevens doorgeven, hoe meer gegevens hoe sneller we situatie kunnen oplossen.