Skip to main content

Beste mensen bij KPN. ik heb een vraag. Ik ben sinds een paar dagen klant voor interactieve televisie. Ik was al internet klant. Ben keurig te woord gestaan door uw medewerker toen ik aangaf tv van kpn te willen. Aangegeven werd dat aansluiten door monteur gratis is. Geweldig. Toen de monteur kwam gaf hij aan dat er 3 manieren zijn voor aansluiting.  1 via kabel. 2 via een combinatie iets met omzetter?? En 3 met suoer wifi. Optie 1 raadde hij af. Kan wel een mis gaan. Kabel kan stuk getrokken worden bij het uithalen van oude kabel en dan kan de nieuwe er niet in. Deze actie kost zoiezo rond de 60 euro werd gezegd. 2e optie die combi optie is q
150 euro. Hiervan zijn in het verleden wel veel storingen op geweest gaf.monteur aan. 3e optie super wifi. Werd als fantastisch aangeprezen  nooit storing nee gehad gaf hij aan. Kosten 230 euro  jeetje dacht ik. Gratis aansluiten door monteur is niet zo gratis als ik dacht dus. Verkoper zei. Als de wifi niet goed is hebben ze in de auto altijd iets wat de wifi versterkt en dat kost ook niks.
Tja en nu mij  bezwaar. U voelt https://t.co/GmlTh8q1E7 aankomen. Ik heb dus 230 euro betaald voor super wifi omdat ik eigenlijk niet anders kon gezien de bezwaren van de monteur over de andere opties.
Omdat ik niet een volledig nieuwe klant ben, ik heb  immers al.jaren internet va  kpn, krijg ik amper korting ondanks dat ik nu alles behalve mobiel bij jullie heb. Krijg alleen 3.maanden iets korting en verder niks. Ok dat snap.ik da .maar gratis omzetten door.monteur was t ook al niet  kortom t voelt voor.mij als een valse startbij kpn hierdoor. Dit terwijl ik.altijd super tevreden over jullie was. Ik heb buurman van verderop voor dat installatie bij mij plaats vond en voor dat ik wist dst ik nog 230 euro moest betalen jullie aanbevolen omdat ik zo netjes was geholpen door medewerker Sherry aan de telefoon.
Voelt.voor mij dus niet echt tof op.dit.moment. aangezien ik geen.emailadres van kon kon vinden heb ik t nu maar hier gedaan. Gr ruud en irma van der Horst

Beste @Horcal,

Wat vervelend dat u het aansluiten op deze manier als onprettig heeft ervaren. In principe is het aansluiten van ITV gewoon gratis, echter wanneer u kiest voor apparatuur zoals een draadloze verbindingsset of de Super Wifi moet er natuurlijk voor deze apparatuur betaald worden. De monteur heeft als het goed is alle mogelijkheden met u overlegt en heeft samen met u de beste optie gekozen voor in uw woning. Het is achteraf helaas niet mogelijk om korting te bieden of gekochte apparatuur te crediteren. Ik vind het erg spijtig dat u dit als een valse start ervaart, maar ik begrijp u wel. Is er op het moment nog iets wat ik voor u kan betekenen? 


Reageer