Skip to main content

Hallo.vraagje kan t zijn dat ik geen updates meer krijg .

als ik naar instellingen ga krijg ik nog een het oude menu en niet het menu met de keuze waarin de frisse start in staat vermeld

Beste @Nieuwe menu niet op tv,

heb je toevallig een tv ontvanger van Motorola? Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Nee ik had dat al gezien heb een  arcadyem


Nee ik had dat al gezien heb een  arcadyem

Dat is vreemd! 🤔 Hopelijk regeert een KPN moderator hier. Want je zult die nieuwe tv menu eigenlijk al moeten hebben. 


Ojeeee, gaan de moderators nu ook regeren @Dennis Schreve😱😵😵😵👍😁


Ojeeee, gaan de moderators nu ook regeren @Dennis Schreve😱😵😵😵👍😁

Ik heb het in ieder geval voorgelegd bij KPN zelf. Het kan even duren, want het is erg druk op het Forum.


Dat is wel opmerkelijk dat je het nieuwe menu nog niet ziet @Nieuwe menu niet op tv. Misschien staat er iets aan onze kant nog niet goed. Kun je jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam en de geboortedatum van de contractant? Stuur hier weer een berichtje als je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan de slag. 

P.s. Wij regeren al jaren @Doornekamp33 :stuck_out_tongue_winking_eye:
 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.


Reageer