Skip to main content

Ik heb vandaag een nieuwe televisie ontvanger besteld, is dit automatisch ook het nieuwste model ?

Jammer dat KPN op geen manier te bereiken is voor zo'n eenvoudige vraag ….

Enkel via een forum of bellen. 


Het hangt helemaal van je abonnement af? Maar hoe heb je die besteld?


Ik heb een reclame Email ontvangen waarin ik iets mocht uitzoeken (eerste 3 maanden gratis).

Heb een nieuwe (extra) televisie ontvanger besteld.

 

Nu weet ik dat er nieuwe televisie ontvangers op de markt zijn en ga er wel vanuit dat ik deze zal krijgen.

Dit wilde ik graag bevestigd hebben.

Daarom is het makkelijk als je een medewerker kan spreken maar dat gaat erg moeizaam. 


Zal ik je een geheimpje  vertellen.   bel 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Niet verder vertellen he:wink:


Hi @Tim88kpn, welkom op het forum! Het is hier wat drukker dan normaal, dus het duurt wat langer voordat we je bericht zien. Je kan ons altijd bellen, maar contact via Twitter, Facebook of livechat via de website kan ook. Ik denk dat je inmiddels als je nieuwe tv-ontvanger in ontvangst hebt genomen. Mocht dat nog niet het geval zijn, dan wil ik wel proberen te achterhalen wat het type tv-ontvanger is wat je zal ontvangen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Reageer