Skip to main content

Na alle updates een mail gekregen met de tekst Bedankt voor uw geduld.

Helaas is het idd menu nog steeds traag bij mij, de gids wordt stukken trager gestart dan eerder, zeg maar voor 2 maanden geleden en ook de opnames worden zeer langzaam geladen, dat ging voor 2 maanden geleden veel sneller. Is dat nu vooruitgang? Nee dus.

Ook ben ik zomaar opnames kwijtgeraakt! In het slepende update proces zijn zomaar opnames gewist die ik nog wilde zien en die nog 7 maanden beschikbaar zouden zijn. Daarnaast worden er spontaan nieuwe serieopnamen gepland die ik had gewist als serie opnemen, waardoor het geheugen vol is en ik weer alles moet gaan wissen. 

Komt dit alles nog goed? Zeker dat trage tempo is irritant. In al die jaren is het niet zo traag geweest. Dus na de updates! Tussendoor kon ik even helemaal niets laden overigens. Geen menu!

*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Maar ik moet toch het volle pond betalen....


Beste @Narina, wat balen dat jouw menu nog steeds zo traag is! Heb je via de instellingen al eens een ‘frisse start’ gedaan? Leverde dat iets op? De verdwenen opnames, welke waren dat? Kan je een voorbeeld noemen? En waren dit ook serieopnames? Die zouden ook niet zomaar weer terug moeten komen… Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook jouw profiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik met je mee.Â