Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem, met onbeperkt bellen uitzetten.

Ik heb problemen met onbeperkt bellen uit te zetten…  

 




Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


 


@denvug_ams Welkom op het forum. 

Onbeperkt bellen kan op dit moment alleen worden uitgezet door medewerkers van KPN. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik dit voor je in orde maken. 


Ik heb een prive bericht gestuurd @Rutger_ 


 


Zie foto


@denvug_ams ik heb in ieder geval nogmaals Belonbeperkt uitgezet. Dit zou nu goed moeten gaan. Ik hou dit zelf in de gaten. 

Begrijp ik uit de screenshots dat er ook nog een zenderpakket uitgezet moet worden? 


Ik kan dus ook niets uitzetten of aanzetten via de tv ontvanger bij zenderpskketten geeft ook foutmelding.

ik wil het duitse pakket en film 1 pakket annuleren.

en pluspakket aan.


Ze zouden mij terug bellen vanuit de technische afedeling afgelopen week is niet gebeurd.


Je kunt op dit moment niets aan of uit zetten via mijn kpn of itv ontvanger.

Dat is al sinds 25 december 2020.…

Bij vrienden van mij het zelfde probleem.…

*Admin: afgesplitst


@Rutger_ 
 

Is er al meer nieuws over het aan het uitzetten van diensten via de tv of mijn kpn.

ik zie dat er steeds meer klachten komen van klanten die het zelfde probleem hebben een ook een foutmelding krijgen


@Rutger_ Ik zie dat in dit geval het inderdaad niet goed verloopt. Technisch gaat er iets mis waardoor het niet lukt om Belonbeperkt uit te zetten. Deze technische storing zorgt er ook voor dat je geen zenderpakketen kunt uitzetten. 

Dit is voor zover bij mij bekend geen algemene storing. Ik heb mijn collega's aangestuurd om dit probleem op te lossen. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen. 

Zoals je ziet heb ik hier een aantal topics samengevoegd, het is niet nodig om steeds een nieuw topic aan te maken of privé berichten te sturen. Zodra ik informatie heb deel ik het hier zo snel mogelijk. 


Is er al nieuws? Morgen verloopt ook mijn duits en film1 zender pakket, als ik die niet kan uitzetten morgen lopen deze kosten ook door.

 

zelfde is voor onbeperkt bellen, probeer ik uit te zetten sinds 31-12


@denvug_ams Het lijkt er op dat het nu gelukt is om alles uit te zetten. Klopt dat?