Skip to main content

Goedendag,

 

Bij kijken van NL tv programma in livestream bij iTV werkt ondertiteling op computer wel goed. Ik wil nu een tv programma die ik een paar maanden geleden heb opgenomen terugkijken. De ondertiteling werkt dan niet.

Als ik opgenomen NL tv programma op tv terugkijk, werkt het wel met 888.

Ik wil het op computer terugkijken. Wat moet ik doen?

 

Groet, Tony

Dat gaat niet via de laptop, maar het lijkt ook niet via de phone te werken. Is mij zeer onlangs ook opgevallen. Programma's opgenomen zijn ook niet meer met ondertiteling af te spelen. Die subs lijken dan (ook) niet opgenomen.


Ik ga hen dan op aanspreken. Willen de volgende lezers, die dit ook belangrijk vinden, KPN ook op aanspreken. 


In de app in een televisie (alleen Samsung en LG) ontbreekt ondertiteling voor slechthorende zelfs volledig.


Ik heb een andere post gevonden waar iemand hetzelfde probleem lijkt te hebben. Hier zijn een aantal oplossingen aangeboden. Zou je kunnen kijken of dit eventueel helpt bij het probleem?


Ik zie daar GEEN oplossingen voor de slechthorenden-ondertiteling bij opnames.


Dat ben ik met je eens @PeterG. Met wat ik zie in de vorige post ga ik er vanuit dat het is doorgezet maar ik heb voor de zekerheid nogmaals aan de bel getrokken. Op dit moment heb ik dus helaas geen directe oplossing.