Skip to main content

De zenders uit het pluspakket komen niet naar voren. Heb van alles geprobeerd, ook tv ontvanger uit stopcontact gehaald en weer erin maar helaas zonder resultaat. Ook bij verbergen in het menu staan ze er niet bij. Hoe nu verder?

Kun je in je mijn kpn zien of het pluspakket wel actief is, zo ja reset de tv ontvanger nogmaals


Als het nog steeds niet gelukt is zie de link 

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zenderpakket-besteld-maar-nog-niet-beschikbaar-laat-het-ons-hier-weten-513342


Hi @michelheideman. Het kan zijn dat er zenders verborgen zijn. Dat kan je met deze instructie aanpassen.  Dat een heel zenderpakket ontbreekt komt niet vaak voor. Met de informatie in je profiel zie ik dat je wel gewoon recht moet hebben op deze zenders. Speelt het op alle tv ontvangers en zou je kunnen kijken of de zenders op KPN ITV wel naar voren komen?


Ik heb afgelopen maandag gebeld met de klantenservice van KPN. Ze hebben een ticket aangemaakt voor de backoffice en gisteren ben ik al teruggebeld. Probleem is verholpen. Bleek dat achter de schermen het pluspakket niet is doorgezet. Dit hebben ze een zetje gegeven.


Ah geweldig dat het is opgelost! Ik zal in dat geval deze vraag sluiten. :relaxed: