Skip to main content

Beste topic-gebruikers,

Sinds een paar maanden gebruik ik de KPN itv-app op mijn nieuwe Samsung tv. Daarnaast kijk ik nog tv via de Arris 5202 4k.

Nu ben ik erg gecharmeerd van de itv-app en herken mij ook in de bezwaren die andere forum-gebruikers benoemen met betrekking tot het gebruik en de functionaliteit van de app.

Is het niet mogelijk om de pluspunten van de app zoals bijvoorbeeld de mooie layout te implementeren in de Arris 5202 zodat die een aan deze tijd aangepast jasje krijgt?

Volgens mij biedt dit ook voordelen voor KPN: waar de app nu nog steeds voor verschillende tv-merken en modellen geschikt wordt gemaakt, hoeft dit bij mijn suggestie slechts te gebeuren voor de Arris 5202. Bovendien is KPN dan niet afhankelijk van de bereidheid van tv-fabrikanten om de app aan te bieden en vergroot het de beheersbaarheid van de ontwikkeling.

Hiermee wordt het beste van 2 werelden verenigd, als voormalig Ziggo-klant ben ik onder de indruk van Ziggo’s mediabox next.

 

Ik lees graag wat KPN voor plannen heeft met betrekking tot de toekomst van de app en de Arris 5202.

 

Met vriendelijke groet,

 

WD23

Hoi @WD23 . Welkom op het forum.

Fijn dat je blij bent met de app. Ik zal je suggestie om het design ook voor de tuners te gebruiken, doorsturen naar de developers.  Wie weet pikken ze het op.