Skip to main content

Op alle zenders blijft ondertiteling staan na enkele minuten. De tekst verdwijnt en steeds komt dezelfde tekst weer terug. Probleem is sinds 2 weken. Wifi signaal is prima, dus komt niet met oplossing van vaste kabel. Is hier niet mogelijk sowieso.

Goedemorgen @Luc1963 en welkom hier op ons forum!

Dat is natuurlijk knap irritant dus goed dat je dit meldt. Heb je de TV+ Box ook al eens een reset gegeven? Hoe je dat doet (het kan op2 verschillende manieren) vind je terug in dit artikel op onze kennisbank. Laat je ons weten of het probleem hiermee is verholpen?


Ik alles diverse malen gereset, een andere wifi tv ontvanger geprobeerd, de suferwifi verbonden aan de ontvanger middels netwerkkabel. Klantenservice geeft zelfs aan dat wifi van kpn niet te vertrouwen is en een kabel het beste werkt. Dat snap ik ook wel. Maar kabel is geen optie. Dat een klantenservice medewerker zegt dat een nieuw product niet te vertrouwen is neem ik niet serieus, dus dat gesprek had ik maar beëindigd. Ook technische dienst aan de lijn gehad. Die willen dat ik alles weeeeeer ga resetten. Leuk. Maar dan ben ik weer uren zoet. Blijf het raar vinden dat na de laatste update deze problemen zich pas voordoen. Maar daar kan het volgens de td niet aan liggen....

 

 


Ook gevraagd aan klantenservice of ik het wifi pakket niet mag inleveren en ruilen voor een ''normale'' tv ontvanger, zodat we via 888 van teletekst ondertiteling hebben. Maar dat kan niet omdat het abonnement nog niet beëindigd is! Al met al zorgt de ondertiteling voor complete ergenis. Jammer, want voor de rest werkt het erg goed. Geluidsdippen zijn opgehouden na de update en de kwaliteit van het beeld is erg goed, ondanks de lagere resolutie die is ingesteld bij instellingen.


Tot nu toe voelen wij ons niet gehoord door kpn, ja, we worden aangehoord, maar geboden oplossingen werken niet en daar blijft het dan weer bij tot we weer gaan bellen. Wat mij ook opvalt is dat klantenservice medewerkers nooit 1 verhaal vertellen. De 1 zweert bij wifi, de ander bij de Devolo 1200, de ander bij een vaste kabel.

Het vastlopen van de ondertiteling nu ook maar gefilmd. Dit is niet leuk tv kijken meer. Jammer. Want beeldkwaliteit en geluid zijn verder prima, zoals eerder aangegeven.


Het is en blijft stil aan de overkant!0


Goedemorgen @Luc1963 en bedankt voor deze terugkoppeling. 

Ik ga dit intern doorgeven en hoop dat het probleem op korte termijn definitief wordt verholpen. Ook wil ik je nog verwijzen naar dit artikel op onze kennisbank. Hier vind je meer informatie over het gebruik van teletekst op de nieuwe TV+ box en hopelijk heb je hier nog iets aan!


Bedankt Jan, inmiddels weet ik hoe de ondertiteling in te stellen is t/m het lettertype. Teletekst is hierin (pag 888) helaas niet te gebruiken. Was het maar zo'n feest. Mvrgr. Luc


Bedankt Jan, inmiddels weet ik hoe de ondertiteling in te stellen is t/m het lettertype. Teletekst is hierin (pag 888) helaas niet te gebruiken. Was het maar zo'n feest. Mvrgr. Luc

Toch graag gedaan @Luc1963 en nogmaals bedankt voor je feedback :)