Skip to main content

Vandaag wilde ik het einde van een aflevering kijken die ik eerder in de week niet helemaal had kunnen kijken. Maar tot mijn verbazing miste ineens het einde, het programma stopte voor het punt waar ik de eerste keer was gestopt. Ik heb toen de ontvanger herstart, maar toen was er nog eens een aantal minuten verdwenen.

Een tijdje terug is het waarschijnlijk ook al gebeurd bij een programma dat ik in twee keer heb gekeken. Toen miste ik ook het einde van een programma, maar daarvan weet ik niet met zekerheid of het einde oorspronkelijk wel opgenomen was, omdat ik niet zover was gekomen de eerste keer.

Is er een oplossing voor / valt dit te voorkomen?

Vervelend. 

Maar ben niet helderziend. Duizenden programma's via dik 100 kanalen…

Dus vaag en algemeen antwoord. Mogelijk is het programma later gestart dan oorspronkelijk de bedoeling was?


Het was oorspronkelijk wel opgenomen, dus de uitzending lijkt niet de oorzaak. De tweede keer dat ik het programma afspeelde stopte de opname eerder dan het punt waar ik de eerste was gestopt. En de derde keer dat ik het afspeelde stopte het nog eerder. Sorry voor mijn onduidelijke omschrijving van het probleem.


Oh, aha. 

Ik neem alleen op om later of zonder de reclame ( skip ik dan) te kijken. Daarna gaat het eraf. Bewaren is toch geen optie ( maximaal een jaar), dus dan maar meteen weg na kijken. Ik kan je ervaring dus niet delen. 


@RenskeB Welkom op het forum. 

Wat bijzonder en irritant dat het niet lukt om het einde van je opname te kijken. 

Is dit tot nu toe inderdaad 2 keer gebeurd of vaker? En lukt het dan wel om het programma via terugkijken volledig te kijken?Â