Skip to main content

Ik heb al een paar keer het hele programma voor resetten van de software gedaan.Ook het 10seconden de stekkers van het modem en de ontvanger eruit geprobeerd ,zpnder resultaat.Terug naar de fabrieksinslelling had ook geen resultaat.Wie geef mij goede raad.Dus niet wat al door KPN geopperd wordt.

Hoi @gerrit!

Wat irritant dat je haperend beeld hebt wanneer je tv kijkt. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box, met een rechtstreekse kabel of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Heb je toevallig kerstverlichting in huis en ervaar je sindsdien problemen? Dan is ook het topic Storingen op tv van KPN? Controleer je kerstverlichting! handig om eens door te lezen.


Hallo Jose

Ik ben zelf ook actief aan de gang gegaan met zg. opfris beurten van de software van de interactieve tv.Ik heb dat verschillende keren gedaan Dat proces verliep steeds anders(opnieuw opstarten van het uploaden).De laatste keer dat ik de opfrisbeurt uitvoerde moest dat twee keer achter elkaar.Dat had een goed resultaat.Inmiddels staat op de KPN site dat er problemen zijn met interactieve tv en dat de experts er mee bezig zijn.Wel vervelend dat als men op adres zoekt naar eventuele storingen in de buurt "geen storingen"krijg.Ik ben bekabeld verbonden met de Experia Box. Bedankt voor de reactie,heel fijn.


@gerrit Er was gisteren inderdaad een storing met interactieve tv gaande. Deze is inmiddels opgelost, wellicht had het daarmee te maken. Meer informatie vindt je in het storingstopic hierover.

Gelukkig werkt het nu weer! Excuses voor het ongemak en een heel fijn weekend gewenst. :blush:


Heel erg vriendelijk om even mee te kijken .Ik ben al weken bezig(opfrissen enz.)

met dit probleem en door de KPN is ook aan gegeven dat ze weten hoe het probleem wat ik niet alleen heb maar vele anderen opgelost moet worden .Dat oplossen daar is de KPN mee bezig .Het zit namelijk in de software die onder druk van het gevecht van telecom bedrijven om de gunst van de klant.Wie kan het goedkoopst en het best de diensten verlenen.die in deze tijd gevraagd worden.Vraag mij niet waar en hoe ,maar duidelijk is daar in een vlaag van over ambitie een fout gemaakt.Dat geef de KPN ook toe.Alleen het herstellen vraagt meer dan gedacht en daar zijn de klanten die voor de                           ?  verbetering?weinig of geen klachten hadden de dupe van geworden.Ik ga dus behoorlijk gefrustreerd  door met wachten op de oplossing die door de KPN geboden moet worden.Ik ben al zoveel keer met goede hoop aan een ingreep begonnen,die weer  niets opleverde.Het is dus echt aan de KPN.

*admin: verplaatst naar eigen topic


Hoi @gerrit, ik heb je reactie even verplaatst naar je eigen topic. Kun je toelichten hoe je je TV ontvangers aangesloten hebt zitten?
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Thomas de tv ontvanger is bekabeld aangesloten op de Experiabox.Dat is al heel lang zo en voor de problemen was de situatie precies zo als nu,maar toen was er geen probleem.Dat bedoel ik te zeggen het is aan de KPN.Ik heb alles geprobeerd.ook op afstand(chat) kwam men met oplossingen die ik zelf al tot in de treuren had uitgevoerd en nog eens en nog eens… toen ik dat aan de chat medewerker/ster liet weten kreeg ik de opmerking  U moet natuurlijk wel willen meewerken”Dus toch de procedure(opfrissen) aangegaan ,halverwege werd de chat afgebroken en kon ik gelukkig door mijn  ervaring de procedure afgemaakt.Het leverde niets op.Dus heel erg aardig maar ik begin er niet meer aan,dat zeg ik door ervaring wijs geworden. bedankt voor de aandacht. gegroet


Goedemorgen @gerrit, ervaar je nog steeds problemen met haperend beeld op de tv? Ik begrijp van je dat je al een hoop dingen zelf hebt geprobeerd, zoals de tv-ontvanger een frisse start geven. Wat heb je allemaal nog meer zelf geprobeerd?