Skip to main content

Opnames en terugkijken schakelen na paar minuten over op live tv kijken

• August 3, 2025
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Sinds paar weken schakelen opnames en terugkijken na paar minuten over op live tv kijken resetten werkt af en toe voor even wat zou ik verder nog kunnen doen?

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 4, 2025
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box1`2? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2025

Ik heb de Arris Vip2952 V2 

Hij is verbonden van het glasvezelkastje naar de experia box v10A naar de arris en met hdmi naar de tv

Uiteraard vanaf gister werkt het weer 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 6, 2025

Glasvezel kastje gaat met een UTP naar de Experiabox V10

Vanaf de Experiabox (KPN modem / router) ga je naar de KPN tv ontvanger en computer (indien bedraad aangesloten)

Jij schrijft dat de Arris met het glasvezelkastje is aangesloten, maar ik ga ervan uit dat je de V10 bedoelt.

De Arris VIP 2952 V2 begint ook aardig oud te worden.

Helaas wisselen ze hem pas om voor de Arris VIP 5202 als hij defect is.

Als je contractbrij bent, kan je overwegen om je abonnement om te zetten naar KPN tv+

Je krijgt dan de Android mediabox Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

En meestal ben je dan ook goedkoper uit.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@BramReijnders, welkom op de community. Dat terugschakelen is wel erg raar inderdaad, dat zou tijdens het kijken van een opname natuurlijk niet horen te gebeuren. En als ik je goed begrijp gebeurt het nu opeens, spontaan, niet meer? Of had je iets veranderd waarna dit weer goed gaat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Bedankt Joop voor de hulp kan dat zeker overwegen mocht het weer gebeuren.

Het klopt Jasper dat het op dit moment weer gewoon werkt zonder dat ik iets heb veranderd. Mogelijk dat na herhaaldelijk resetten er iets is veranderd anders zou ik het niet weten.

Jasper van KPN
Moderator

Meestal is 1 reset voldoende, na meerdere resets zou je niet opeens iets anders verwachten. Wat het ook is, veel kijkplezier weer! Laten we er niets aan veranderen.

En als het toch terugkomt, of als we iets anders voor je kunnen doen, je weet ons te vinden 🙂