Skip to main content

Ik had eerder telefonisch informatie opgevraagd mbt KPN Hussel.

Echter toen ik informatie kreeg over de kosten en wat er wel/niet in een pakket valt riep dit veel vragen op en heb ik het geannuleerd.

Ik heb een poging gedaan om wat wijzer te worden via de KPN website over welke voordelen en consequenties Hussel biedt t.o.v mijn huidige producten.

Ik zou hier graag toch nog eens advies over hebben omdat ik twijfel of uw aanbod wel aansluit bij de producten die wij nu al gebruiken van KPN.

Wat gebruiken wij nu:

1. Alles in 1 Instap van 55,40 euro met gratis digitenne abonnement en ontvanger, gratis HD ontvanger en gratis plus pakket en KPN veilig (2 app)

2. KPN 2 GB en onbeperkt bellen/sms  25,53 euro met Korting van 5,11 euro, KPN Compleet  met 5 euro Mobiel Korting en gratis Onderling Bellen

3. KPN abon. van mijn partner : 2 GB en onbeperkt bellen/sms  25,53 euro met Korting van 5,11 euro, KPN Compleet  met 5 euro Mobiel Korting en gratis Onderling Bellen en 10 euro toestel

4. Verder hebben wij binnen het gezin de mogelijkheid om MB’s te delen. (2 kinderen)

 

Wat is aanbod KPN m.b.t. Hussel

Abonnement

Entertainmentvoordeel

Product(en)

Maandelijkse kosten

Hussel Internet 50 Mbit/s

€42,50

Digitenne Basis Ontvanger

€5,00

Interactieve TV met een TV-ontvanger

€10,00

4K TV

€2,50

Pluspakket

€6,99

Totaal

€66,99

Totaal incl.kortingen

€66,99

Hebt u KPN Mobiel? Dan krijgt u misschien ook Hussel Entertainmentvoordeel. Als dit zo is, dan ontvangt u hierover een apart bericht. De KPN Hussel Voorwaarden vindt u op kpn.com/husselvoorwaarden.

Gratis product(en)

Facturering en betaling

Alle genoemde bedragen zijn inclusief 21% btw. Deze bedragen worden via automatische incasso afgeschreven van bankrekeningnummer NL89 ABNA 0520 8781 91 . Facturen krijgt u standaard per e-mail toegezonden en kunt u daarna altijd bekijken via uw persoonlijke omgeving op MijnKPN (kpn.com/mijnkpn). Duidelijke uitleg over de factuur vindt u op kpn.com/gewijzigdfactuur.

Product(en)

Digitenne abonnement - gratis

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

 

Vraag: 

Kan ik het pluspakket laten vervallen bij overgang naar Hussel?

Waarom betaal ik met het nieuwe Hussel abon. 10 euro voor interactieve TV met TV ontvanger? Deze laatste heb ik nl nu ook maar daar betaal ik nu vlg. mij niet voor

Adviseert u Hussel; Internet, interactieve TV en KPN mobiel of mobiel apart en dan Hussel Internet en interactieve TV?

 

Ik ben benieuwd naar adviezen en kijk uit naar reactie

 

Hartelijke groet,

Nans

Je telefoonabonnement is oud en duur zie ik.

Als je deze ook op Hussel overzet dan kan je 5GB en onbeperkt bellen inclusief Husselkorting € 17,50 per maand.

Als je dat hebt, dan krijg je op je Internet en TV abonnement € 5,-- husselkorting. 

Waarom heb je een Digitenne abonnement?

Je kan een tweede ontvanger van € 5,-- erbij nemen, dan heb je ook gratis opnemen.

Of via een Chromecast op je andere TV's KPN kijken via de Telefoon in combinatie met Chromecast en Wifi.

Of als je een nieuw model TV van LG of Samsung hebt, kan je de KPN app op de TV downloaden en de zenders kijken. 


Beste Joop,

Bedoel je mijn tel abonnement of TV-Internet? Want tel.abonnement is niet zo oud en daar betaal ik nu incl. De kortingen 15,45 euro voor per maand. 

Of bedoel je het Internet-TV abonnement?

 


Je hebt nu een gratis digitenne ontvanger. Zodra je het thuis abonnement aanpast naar Hussel vervalt dit.

Ja, je kunt het pluspakket laten vallen. Op dit moment heeft u het gratis. En u kunt het nu ook zonder kosten omruilen voor ESPN.

Bij Hussel betaald u € 6,99 voor het pluspakket of € 14,99 voor ESPN en krijgt u 5 euro entertainmentkorting omdat u ook mobiel bij KPN heeft.

U gaat dus sowieso meer betalen. Ga daar maar vanuit. Maar u wilt 4K zie ik?