Skip to main content

Sinds paar maanden is Telfort omgezet naar KPN. Tot daar gaat alles nog goed.

In het Telfort pakket was het zender pluspakket opgenomen.  Na de overgang op de Factuur van KPN compleet korting waarmee dit pakket (tijdelijk) gratis was. Prima nog.

Vorige week ineens geen Pluspakket meer, toen ik mijn mail na keek een mail van KPN met het bedankje dat ik een wijziging had gedaan en het Pluspakket verwijderd was (Ik heb geen wijziging gedaan, eenzijdige actie van KPN dus). Hierover contact opgenomen met KPN, 1e keer vriendelijk geholpen echter hij kon het pluspakket niet activeren??? en doorgestuurd naar backoffice.

Omdat ik maar niets terug hoorde vandaag nogmaals contact opgenomen, dit keer minder vriendelijke en behulpzame medewerker aan de lijn, Tja is heel druk en kunnen dit nu niet oplossen.

Zelf maar eens wat getest en Pluspakket geactiveerd via mijnkpn. Verrassing activeren lukt en Pluspakket weer aanwezig. Als het zo eenvoudig is waarom kan de helpdesk dit dan niet oplossen??? Iets waar ik volgens het contract recht op heb kan toch niet zomaar worden verwijderd en dan aan het lijntje te worden gehouden zonder oplossing is niet heel netjes.

Hoi @EenA!

 

Wat vreemd dat mijn collega het pakket niet kon activeren en jij wel. Nu vraag ik me wel af of je het pluspakket betaald hebt aangezet of gratis (als je daar voor in aanmerking komt).

Mocht je willen dat ik het voor je na kijk, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 


Reageer