Skip to main content

Mooie aanbieding, gratis pluspakket voor zes maanden. Helaas bij mijn rekeningoverzicht staat slechts voor drie maanden, zag ik net. Waarom dan niet meteen goed regelen, dus voor zes maanden zoals de aanbieding is!

Welkom op ons Forum @Mike 53. Dat lijkt dan inderdaad niet helemaal goed te gaan. Zou je jouw Forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Dan ga ik kijken hoe we dit op kunnen lossen. 


Hoi, Niek. 

Bedankt voor de reactie.

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

Alvast bedankt voor de moeite.


Bedankt voor het invullen! Ik zie dat enkele dagen geleden het Ziggo Sport pakket voor 6 maand gratis is aangezet. Hierdoor kun je niet ook nog het Pluspakket voor 6 maand gratis aanzetten. Je kon kiezen uit het Ziggo Sport pakket, Fox Sports of het Pluspakket voor 6 maand gratis. De 3 maand gratis Pluspakket die nu ook aanstaat staat los van dit cadeautje. 

Als ik het niet goed begrepen heb of je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik graag weer van je :) 


Zet zelf makkelijk 1 of meerdere zenderpakketten aan. Na 6 maanden kun je het pakket zelf weer uitzetten, of aan laten staan als je er nog langer van wilt genieten. Wij geven je een seintje als de 6 maanden om zijn.

Hoi Niek.

Hierboven een copy van de aanbieding. Ik lees niets van een voorbehoud per pakket. Zoals het in de e-mail beschreven is zou het voor alle pakketen gelden.

Met vr. gr.

Hans


Ik zie wel echt 'of’ staan in plaats van 'en’ wanneer ik de actie bekijk.

En ik interpreteer jouw zin als volgt: Je kunt 1 zenderpakket gratis aanzetten voor 6 maanden, en daarnaast inderdaad nog een zenderpakket voor 3 maanden gratis (of Ziggo Sport met 50% korting voor 3 maanden of gewoon een betaald pakket). Vandaar het gedeelte over 'meerdere zenderpakketten aanzetten’ in de eerste zin. 

 


Reageer