Skip to main content

Een paar maanden geleden heb ik mijn mobiel abonnement verlengd (via Belsimpel) waarbij in het contract een bedrag van €17,50 aan maandelijkse abonnementskosten staat. Op mijn factuur van KPN staat €22,50 (na korting). Een mail naar Belsimpel leverde op dat ik mij bij KPN moest aanmelden voor €5,- Hussel korting. Zo gezegd, zo vanochtend gedaan. Krijg ik een mail met de bevestiging van een wijziging. Dus ik kijken. Zie ik tot mijn verbazing in deze mail dat het pluspakket is verwijderd. Dus ik denk, ik meld me weer aan voor het pluspakket. Nu zie ik dat dit €9,95 kost, waardoor ik dus voor dezelfde producten €4,95 per maand meer zou gaan betalen. Erg vreemd.  Ook erg vreemd is dat in mijn mobielcontract een bedrag staat van €17,50 (Hussel Mobiel Korting), maar dat ik nergens zie / te horen krijg dat hierdoor mijn pluspakket zou verdwijnen c.q. duurder zou worden. Persoonlijk vind dit erg misleidend. Hier houd ik absoluut niet van. Bij Telfort, waar ik jarenlang een tevreden klant was, heb ik hier nooit last van gehad  en door de huidige gang van zaken denk ik om alles (mobiel 2x, internet, telefonie en TV) maar bij een andere aanbieder te gaan halen. Dus minimaal graag alles herstellen zoals het gisteren was, waarvoor dank.

Hi @ld34, goed dat je even aan de bel trekt hier! Wat balen dat het gratis Pluspakket is weggevallen :disappointed_relieved: Ik ga dit even goed uitzoeken, er zijn namelijk veel verschillende voordelen nodig tussen de abonnementen. Volgens het systeem heb je blijkbaar geen recht meer op het gratis Pluspakket, waardoor het automatisch werd uitgezet. Ik vraag me echter af of dit klopt, ik kan er nu nog niks zinnigs over zeggen dus ik ga dit even uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gegevens zijn / waren al ingevuld in profiel


Dank je wel! Ik heb ernaar gekeken. Pluspakket is door een foutje in ons systeem verwijderd. Je kreeg het gratis via CombiVoordeel waarbij je Telfort Thuis met Telfort Mobiel combineert. Doordat je Husselkorting aanzetting voor het nummer eindigend op 5102 heeft het systeem automatisch het gratis Pluspakket uitgezet omdat het geen Telfort Mobiel maar Hussel Mobiel zag. Dit klopt echter niet, je gratis Pluspakket moet gewoon aan blijven staan. Nu zou ik normaal gesproken een afdeling vragen om het gratis Pluspakket voor je aan te zetten, dat gaat alleen nu niet.

Je hebt een overstap aangevraagd van Telfort Thuis naar Hussel Thuis. Bij Hussel Thuis zijn er andere voordelen, daar krijg je € 5,- Entertainmentvoordeel. Deze korting krijg je op een van deze pakketten. Door deze openstaande order (met wensdatum 3-12) kunnen we nu niet gratis het Pluspakket meer aanzetten. Er kan maar één order tegelijk openstaan. Ik zie dat je straks in Hussel-abonnement het Pluspakket de eerste 6 maanden gratis krijgt. Je kan daarnaast dus nog € 5,- korting krijgen op de pakketten in de link die ik stuurde hierboven. Dit kun je maandelijks wijzigen, je kan dus na 6 maanden besluiten deze korting toe te wijzen aan het Pluspakket als deze niet meer gratis is. Je betaalt dan niet € 6,99 maar € 1,99 er voor. 


Reageer