Skip to main content

Ik heb nu al een paar keer ervaren dat wanneer je een programma dat ik het opgenomen voor langere tijd pauzeert (langer dan 5 minuten) het programma wel hervat maar na een paar seconden teruggaat naar het begin van dat opgenomen programma. Wordt dit nog opgelost?

@VeRa1966 

Wat bedoel je precies?

Is dit bij terugkijken?

Op welke zender is dit? 

 

Wat altijd een optie is, om het opname pakket te nemen (is gratis bij 2 KPN tv ontvangers).

Dan kan je het opnemen en heb je dit soort problemen niet. 

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉


Dank, ik ben nieuw en blijk dit in de verkeerde groep te hebben gepost.  Mijn excuses

 


Dank, ik ben nieuw en blijk dit in de verkeerde groep te hebben gepost.  Mijn excuses

 

 

Als ik het goed leest, gaat het om tv programma's terugkijken via de KPN tv decoder.

Zo te lezen is het in de juiste topic geplaatst.

 

Maar, kunt u mij meer informatie geven?


Goedemiddag @VeRa1966 en welkom hier!

Kan me voorstellen dat je dat als irritant ervaart dus goed dat je hier melding van maakt. Je hebt dit niet in de verkeerde groep geplaatst trouwens. Ik zie dat @joop2011 je ook al een goede tip geeft wat betreft het opnemen pakket. Ik weet niet of je deze al hebt maar dat zou een 'oplossing' kunnen zijn. Kun je aangeven om welke programma's en zenders het hier specifiek gaat? Of geld dit voor alle opnames die je langer dan 5 minuten hebt gepauzeerd en daarna weer verder probeert te kijken? Ik neem aan dat je via de tv ontvanger kijkt?