Skip to main content

Zelfde probleem, meneer van KPN was niet op de hoogte van de landelijke decoder problemen 25-11-2020. Zeer slechte leugen!!! Na getracht re hebben het probleem op mijn bordje te neer te leggen, krijg ik nu een geel kabeltje opgestuurd wat het probleem zou moeten verhelpen. Voorlopig staat tv nog steeds op 20% downloaden software 😡 en nog een dag zonder tv. Excuses, ho maar, dat woord kent KPN niet. Per vandaag gelijk opgezegd, en overgestapt naar ZIGGO. Wat een verschrikkelijk bedrijf dat KPN Inc die geïndoctrineerde MEDEWERKERS🤮

admin: eigen topic aangemaakt

Hi @Hoewhy ,
Ontzettend vervelend natuurlijk, geen TV kunnen kijken. Wel goed om te horen dat de medewerker actie ondernomen heeft. Inmiddels denk ik dat je de kabel wel ontvangen hebt :relaxed: . Ik hoop dat je weer TV kunt kijken nu.

Hierbij bied ik je bij als nog Excuses aan namens KPN. 
Jammer om te horen dat je opgezegd hebt. Tot je overstap (stiekem hopen we natuurlijk dat je je nog bedenkt:speak_no_evil: ) kun je hopelijk nog genieten van TV bij KPN.


Die gele kabel is waarschijnlijk een UTP kabel.

Is het probleem opgelost?

 

Hoe is de KPN IPTV ontvanger op de Experiabox aangesloten?

Ook draadloze netwerkadapters kunnen problemen geven (ik weet niet of u die heeft).Â