Skip to main content

Sinds enkele weken ook het probleem van “programma niet opgenomen want het is niet uitgezonden”, verder kan ik dit programma ook moeilijk instellen op de iTV app, omdat de app ook iedere keer wegvalt, wat overigens een probleem is op alle 4 de mobiele apparaten, resetten of opnieuw installeren van de app en box heeft geen nut. Het wordt tijd dat hier een goede oplossing voor gevonden wordt, zowel voor de app die iedere keer wegvalt als het opnemen.

Als ik de opname via de tv en box instel werkt het wel, maar ik heb de app niet voor niets tenslotte.

@kawasaki1100 , allereerst welkom op het forum :relaxed: .

Wat is de reden dat het betreffende programma niet vermeld? Zo kunnen we niks testen, door het bv zelf op te nemen, of proberen via Terugkijken.

Graag progr., zender, datum/tijdstip.


Het is het programma op SBS6, Om 19:30, Frank visser wordt u al geholpen? Programma komt iedere werkdag.


Wat gek. Die wordt hier gewoon opgenomen (had donderdag testopname want er was nog één andere melding hierover. Meteen weer gewist nadat opname geslaagd was want kijk die ellende nooit). Kijken via de gids (Terugkijken) werkt ook. Werkt dat bij jou?

Je ontvanger al eens een frisse start gegeven? Of in eerste instantie 30 seconden uit met de schakelaar achterop?


Ontvanger frisse start gegeven,ook omdat deze verschrikkelijk traag is, de opname staat wel in de lijst, maar zodra je deze selecteert zegt hij dus dat programma niet is uitgezonden. Terugkijken en opname via de tv werkt wel, dus als je via iTV app instelt werkt het niet(op alle 4 de mobiele devies niet).


Laten we na deze Frisse start volgende week even afwachten met mr. Frank.

N.B.

Heb je de hmb2260?
Heb je al HTML versie 4.113.201? (instellingen → informatie)


Ja we wachten het even af.

ik heb de hbm2260 en de juiste versie die je noemde.


Ik heb dit probleem met ‘Mr Frank Visser: Wordt u al geholpen’. Deze heb ik in serie opname staan. Heel lang ging het goed. Sinds vorige week krijg ik de melding dat programma niet is opgenomen omdat het niet is uitgezonden. Programma wordt elke dag uitgezonden. Ik heb de serie opname opnieuw ingepland, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding krijgen. Heel irritant. 

Bij andere programma’s die ik in serie opneem heb ik dit probleem niet.


Exact, bij mij hetzelfde, ik heb ontvanger gereset, maar dit maakt nog geen verschil, gisteravond was het weer hetzelfde.


Verwijder de ‘serie’ eens. Dat kan je doen via 'geplande opnamen’ en dan met de rode knop.

En plan ze in als ‘1 aflevering’. Zo heb ik 't al 2 x getest en dat werd gewoon opgenomen.

Als dat ook niet werkt dan is 't een storing(kje) voor een deel van de klanten. Dan zal een techneut er naar moeten kijken.


Hoi Peter, dit heb ik ook al meerdere keren gedaan maar maakt niet uit, het blijft hetzelfde.


Heb je misschien eigen zenderlijst?

Andere klant heeft zenderlijst “alle zenders” weer aangezet en toen werkte het wel.