Skip to main content

3 van de 5 tv ontvangers wederom code 143. Alle stappen die er zijn meerdere keren geprobeerd zonder resultaat. Onlangs 2x monteur op bezoek gehad en dan werkt het een paar dagen en dan gaat het weer mis. 2e monteur adviseerde een 2e switch.  Netwerk is overigens door KPN zelf aangelegd. WiFi viel ook niet mee en op advies van monteur super wifi laten aansluiten, al met al 387 Euro geïnvesteerd. Service afdeling gebeld en na 30 minuten de mededeling dat er een notitie is gemaakt voor het backoffice. Vervolgens niets meer gehoord. Zeg het maar? 

admin: eigen topic aangemaakt

Joh lekker overstappen ziggo!


Je kan het ook niet doen.


Welkom op ons Forum @Simon Pieter. Zoveel moeite gedaan, maar nog steeds geen oplossing begrijp ik. 

Het makkelijkst is als je even je forumprofiel aanvult met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Reageer vervolgens hier weer eventjes. Dan kan ik direct mijn systeem induiken om te kijken wat er allemaal gebeurd is en hoe het ervoor staat met de notitie voor de back office.   


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.


Reageer