Skip to main content

Hallo,

Ook ik heb sinds de nieuwe update problemen met Netflix. Elke keer opnieuw inloggen of hij gooit je eruit als je even op pauze hebt geklikt. Of hij start helemaal niet op. Zowel via de app als op kanaal 200. Ik heb 2 ontvangers waarvan er 1 net nieuw en de andere is misschien 8 maanden oud, en ze hebben beide hetzelfde probleem. Ik heb ook al diverse malen gereset, maar het helpt allemaal niet. Het lijkt me dat er een nieuwe update moet komen. Super irritant dit! I


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

@Natas71 welkom op het forum. Het klinkt inderdaad niet als de kwaliteit die je van ons gewend mag zijn. Laten we samen kijken hoe we dat op gaan lossen.  De laatste tijd zien we dit probleem vaker voorbij komen. In veel gevallen is de reset zoals uitgelegd in stap 2 de oplossing. Is dit de manier waarop je zelf de ontvangers hebt gereset? Als je die nog niet gedaan had zou je die dan willen doen? Mocht dit het niet oplossen kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier laten weten als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik verder met je mee. 


Hallo Bart, het lijkt erop dat het nu werkt met deze software update. Zo niet, meld ik me weer. Groeten


In dat geval sluit ik de vraag. Veel plezier met je favoriete films en series! Met vriendelijke groet, Bram