Skip to main content

Zwarte letters vrt terwijl vrijwel overal de achtergrond ook zwart is. Wie verzon dat?

 

 

Zwarte letters vrt terwijl vrijwel overal de achtergrond ook zwart is. Wie verzon dat?

Waarschijnlijk door dezelfde kleurenexperts van kpn: 

😁😁😁


Zwarte letters vrt terwijl vrijwel overal de achtergrond ook zwart is. Wie verzon dat?

 

De projectgroep “Vaag Raadselachtig Tenenkrommend”. 


Maar in werkelijkheid is dit het logo: 

 


Tja. Of kpn moet ook een vakje met dié achtergrondkleur gaan gebruiken. Achtergrondkleur maakt deel uit van zo'n logo tenslotte. Of de letters naar mijn mening dan maar grijs maken. Want dit is geen gezicht in de app. En op de decoder de gids bijvoorbeeld. 


OOH, je hebt het over de app……

Ik dacht dat je commentaar had op VRT.🤣

Ik kijk nu ook in de app en zie daar dat bij alle zenders een zwarte achtergrondkleur wordt gebruikt. Het is kennelijk niet anders.  

 


In de app staat volgens mij nog het oude logo...

...en op de site het nieuwe (onleesbare) logo.

 


Wie heeft überhaupt die zwarte achtergrond genomen, doet me sterk aan Ziggo denken.
Waarom niet gewoon de KPN achtergrond gehouden?
Maakt het beeld rustiger en overzichtelijker.
En wat mij betreft mogen die fotomenu's wel wat kleiner (of nog liever helemaal weg)
En misschien Louis (kat van reclame KPN) wat meer in de achtergrond van het menu aanwezig?
 

PS

Ik wil mijn kop daar ook wel beschikbaar voor stellen, maar ben dan bang dat iedereen wegloopt en de KPN geen klant meer overhoudt😎


Wie heeft überhaupt die zwarte achtergrond genomen, doet me sterk aan Ziggo denken.

Waarom niet gewoon de KPN achtergrond gehouden?

De apps en site van KPN hebben volgens mij al sinds jaar en dag een zwarte achtergrond.

Wat bedoel je met "KPN achtergrond"?

 

Het logo van VRT 1 lijkt overigens geen (lees doorzichtige) achtergrond te hebben.

 


@wjb 

Ik kijk in de KPN-app op mijn telefoon. 


Ik kijk in de KPN-app op mijn telefoon. 

Ook daar zie ik nog het oude logo van VRT 1.

 


Was blauw en groen?
Ik bedoel zoals het menu van de andere ontvangers b.v. de 2260

ik kijk nooit op mijn telefoon alleen op de TV zelf


Helemaal linksonder zie je het logo zoals PeterG heeft gepost. En dat is het nieuwe logo zonder de juiste achtergrondkleur. 

 


Toch maar ff mijn telefoon er bij gepakt en je kunt wel degelijk de letters zien, maar dat komt natuurlijk omdat ik een goede telefoon heb 😂😀😎

 


HaHaHaHa @huistijger  😂 (Ik zie het ook zo...) 


Bij mij staat toch echt nog het oude logo in de app.

 


Ik vermoed dat ze dit bij de Android-app nog niet hebben aangepast, maar in de Apple-app wel. 

(Ik herken in jouw plaatje wel het oude logo.) 


Ik vermoed dat ze dit bij de Android-app nog niet hebben aangepast, ...

Ik weet het wel zeker 😎 en dat geldt ook voor de nieuwe RTL logo's.


Net even gecheckt: De RTL-logo's zijn inderdaad ook aangepast in de Apple-app. Komt bij Android vast goed in de volgende update.

(Ik heb wel eens ergens gelezen dat een aanpassing in een willekeurige Android-app wat lastiger is dan bij Apple omdat er veel verschillende versies zijn. Maar dat kan ik verder niet onderbouwen. Heb ik verder ook geen verstand van.)    


Komt bij Android vast goed in de volgende update.

Het is nog "simpeler". Het logo stond nog in de cache van de app.

Even opschonen van de cache en …

 


Ach ja @wjb  computers zijn ook zo ingewikkeld hé?
Gelukkig kunnen we je er nog altijd even mee helpen.😋

 

 

AU😎


Het handmatig moeten legen van de cache zou niet nodig moeten zijn om toch de nieuwste logo's te verkrijgen. Er is uiteraard geen hond die handmatig de cache van de KPN TV app gaat opschonen en dan rijst de vraag hoe lang die abonnees nog de oude logo's zullen blijven zien.

Ik zal op mijn Android tablet de cache niet opschonen en eens kijken hoe lang het duurt voordat de nieuwe logo's zichtbaar worden.


Haha, ik had dat ook wjb. Maar herinnerde het me van een vorige situatie met een logo verandering.

Dat TijtheMan me het advies om de cache te legen had gegeven. Moest er wel even flink naar zoeken want dat doe je niet dagelijks. Daarna het screenshot gemaakt. Van de telefoon app dus.

Op mijn telefoontje is het links en rechts van de 1 niet te zien. Op het screenshot, zie ik nu, met goed kijken wel.


Ik vermoed dat dat (met die cache) iets is met Android. Met Apple ben ik dit nog nooit tegengekomen.