Skip to main content

South Park kijkers opgelet: andere aflevering uitgezonden

• August 2, 2025
  • 21 reacties
  • 479 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+8

Het volgende is denk ik geen probleem voor wie een serieopname gepland heeft. Maar als je alleen een opname voor de South Park aflevering van zaterdag 2 augustus 20:30 uur gepland had, dan opgelet.

Comedy Central heeft opnieuw de eerste aflevering uitgezonden. Dus een herhaling van vorige week, en het ligt niet aan KPN als je bij een opname die oude aflevering ziet. Sterker nog: het staat ook als S27 A1 in de gids, dus misschien was het de bedoeling van Comedy Central…? Hoe dan ook: als je alleen een opname voor zaterdag gepland had, dan heb je S27 A1 gepland en krijg je nooit aflevering 2.

Ik vermoed trouwens een vergissing in de planning van Comedy Channel, want aflevering 3 staat wel weer voor zaterdag 20:30 gepland.

Het lijkt dat de herhaling van vandaag (zondag 3 augustus) om 22:30 uur ook aflevering 1 is. Maar de gids op tv.kpn.com is al een jaar van de leg na middernacht, dus ik heb geen idee. In ieder geval staat aflevering 2 nog voor zaterdagochtend (vrijdagnacht) 01:10 in de gids.

Kortom: als je het nieuwe seizoen wilt zien, zet dan een serieopname aan.

August 12, 2025

Wat betreft problemen met aflevering 2 van het nieuwste seizoen:

We hebben de oorzaak gevonden en werken eraan om de juiste opnames neer te zetten. We houden jullie hiervan op de hoogte. Voor nu zou je het programma ervoor terug kunnen kijken (Bob's Burgers). Dan springt ‘ie wél automatisch over naar de juiste aflevering. Helaas kan je niet vooruit spoelen bij Comedy Central, dus je zult die aflevering dan ook helemaal moeten kijken.😅

21 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 3, 2025

De afleveringen van South Park worden kort van te voren gemaakt, en op het laatste moment is besloten deze week geen nieuwe aflevering te maken...vandaar de herhaling...ik was er wel blij mee, want aflevering 1 was vorige week niet terug te kijken om de een of andere reden, ​@Arjan van B.

Voor wat betreft de aflevering van volgende week zaterdag: Dat zal nog wel aangepast worden. 

svanwelie
Deelnemer
  • Deelnemer
  • August 9, 2025

Moet een vergissing zijn. In kpn gids staat aflevering 2. En die aflevering is ook echt al uitgebracht met alle nodige commoties nadien in de VS. Baal als een stekker want had wel zin in wat Trump bashing.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 9, 2025

Moet een vergissing zijn. In kpn gids staat aflevering 2. En die aflevering is ook echt al uitgebracht met alle nodige commoties nadien in de VS. Baal als een stekker want had wel zin in wat Trump bashing.

De aflevering van vanavond was nummer 2,  ​@svanwelie. Om onduidelijke redenen is vorige week geen aflevering gemaakt, vandaar dat dit nummer 2 was. Genoeg Trump-bashing, en ook vooral van Kristi Noem trouwens.

svanwelie
Deelnemer
  • Deelnemer
  • August 9, 2025

Er is wel degelijk een tweede aflevering. Gaat over ICE. Internet staat er vol mee

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 9, 2025

Er is wel degelijk een tweede aflevering. Gaat over ICE. Internet staat er vol mee

Ja, die is vanavond uitgezonden. Om half negen, hè. Je kunt het terugkijken, ​@svanwelie.

• Nieuwkomer
  • August 10, 2025

Nee hoor, er staat in de gids aflevering 2, maar aflevering 1 wordt herhaald. 

Ja, die is vanavond uitgezonden. Om half negen, hè. Je kunt het terugkijken, ​@svanwelie.

Nee hoor, er staat in de gids aflevering 2, maar aflevering 1 wordt herhaald. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 10, 2025

Inderdaad, gisteren 9 augustus is wel de goede aflevering uitgezonden, maar je krijgt de verkeerde bij terugkijken:

Geen idee wat slim is: opname plannen voor de herhaling van vanavond 10 augustus 22:30 uur. En dan een eventuele opname van gisteren verwijderen?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 10, 2025

Klopt, ​@Arjan van B, ik had het gisteren opgenomen. Terugkijken geen probleem. Wel op de Box opgenomen trouwens. Vandaar dat ik er ook vanuit ging dat terugkijken ging probleem zou moeten zijn...kennelijk wel dus. Of geldt dit alleen voor de site en de app?

• Topper
  • August 10, 2025

Gisteren opgenomen en tijdens de broadcast tijd gekeken: was wel de episode #2.

Vanochtend de opname met de kinderen willen kijken: zowel de opname dan de catch-up geven de episode #1. 

Ik ben heel benieuwd hoe de #2 opnaam is intussen #1 opnaam geworden.

Geen idee wat is er gebeurt, wel irritant.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 10, 2025

Gisteren opgenomen en tijdens de broadcast tijd gekeken: was wel de episode #2.

Vanochtend de opname met de kinderen willen kijken: zowel de opname dan de catch-up geven de episode #1. 

Ik ben heel benieuwd hoe de #2 opnaam is intussen #1 opnaam geworden.

Geen idee wat is er gebeurt, wel irritant.

Het wordt steeds gekker! Ik had het ook opgenomen dus, maar begon het wel af te spelen terwijl de live-uitzending nog liep...geen probleem, was gewoon aflevering twee! Had u het opgenomen via de app of de Box, en zo ja welke, ​@ChrisV.?

• Topper
  • August 10, 2025

Vanuit de box. Vorige week ingepland om de hele serie op te nemen. Dus geen actie verder sinds 1 august of zo.

Ik heb ook gisteren gekeken tijdens livezending tijd idd. Misschien rond 20:50 begonnen af te spelen.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 10, 2025

Vanuit de box. Vorige week ingepland om de hele serie op te nemen. Dus geen actie verder sinds 1 august of zo.

Ik heb ook gisteren gekeken tijdens livezending tijd idd. Misschien rond 20:50 begonnen af te spelen.

Ja, ik ook. Ongeveer vanaf 20.50 uur ook.

Er is hier ook een item over problemen met de gids, en de problemen treden voornamelijk op bij zenders die allerlei series en afleveringen door elkaar herhalen...zoals Comedy Central, heb ik het idee, ​@ChrisV.  Bij zenders als de BBC en ARD en dergelijke, waar ik veel van opneem, is er nooit een probleem.

• Topper
  • August 10, 2025

Ja, ik ook. Ongeveer vanaf 20.50 uur ook.

Er is hier ook een item over problemen met de gids, en de problemen treden voornamelijk op bij zenders die allerlei series en afleveringen door elkaar herhalen...zoals Comedy Central, heb ik het idee, ​@ChrisV.  Bij zenders als de BBC en ARD en dergelijke, waar ik veel van opneem, is er nooit een probleem.

"opnames" zijn dus geen opnames. :/

• Nieuwkomer
  • August 10, 2025

Zelfde issue. 2x dezelfde aflevering via de serie opname van kpn. Gewoon een verkeerde link lijkt me... moet toch te fixen zijn?

Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 11, 2025

De herhaling van gisteren is wel terug te kijken, in ieder geval via de website.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We hebben de oorzaak gevonden en werken eraan om de juiste opnames neer te zetten. We houden jullie hiervan op de hoogte. Voor nu zou je het programma ervoor terug kunnen kijken (Bob's Burgers). Dan springt ‘ie wél automatisch over naar de juiste aflevering. Helaas kan je niet vooruit spoelen bij Comedy Central, dus je zult die aflevering dan ook helemaal moeten kijken.😅

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

En je kunt de herhaling van zondagavond half elf ook terugkijken, ook via de ontvanger, ​@Jeroen van KPN.

• Topper
  • August 12, 2025

​@Jeroen van KPN ik had de opnaam verwijderd om de "play van catchup" te kunnen proberen.

Is het mogelijk om de opnaam terug te zetten in mijn account nog?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Helaas gaat dat niet ​@ChrisV. Je zult het dan moeten doen met terugkijken. ​@Ratonesque geeft wat dat betreft nog een goede tip. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 16, 2025

Nou, ze maken er echt een avontuur van bij Comedy Channel, voor South Park. S27 A3 stond voor vanochtend 0:50 uur in de gids (fijne tijd ook, blijkbaar was 20:30 voor een film vandaag). Maar dat is alweer veranderd in een herhaling van A2. Bij Ziggo is ook die A2 uitgezonden, dus het ligt weer niet aan KPN.

Kijk je nu in de gids bij een herhaling van A1, dan staat A3 niet eens meer genoemd (A4 wel gepland voor volgende week zaterdag), maar dat zal in de loop van de week wel weer veranderen.

KPN TV gids: South Park S27 A3 is toch herhaling A2 geworden, en geen S27 A3 gepland

Misschien is er deze week weer geen nieuwe aflevering gemaakt.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 16, 2025

Klopt, ​@Arjan van B, ook deze week slaan ze over. Volgende week komt aflevering 3.