Skip to main content

Ik had gisteravond ook weer problemen met regelmatig stilstaand beeld en na een poosje dat het weer doorgaat, echter ook dat het compleet stil valt. Dit is na de wijziging in het netwerk een tijdje goed geweest maar lijkt nu toch terug te komen.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12?


@AukeA Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je last hebt van stilstaand beeld. Heb je dit echt alleen met opnames of ook bij live tv kijken? 

En wat er is er de vorige keer gewijzigd in het netwerk? 

En net als @joop2011 ben ik ook benieuwd welke tv ontvanger je hebt en hoe deze is aangesloten! 


Het probleem deed zich voor bij opgenomen programma’s, live tv was goed. De volgende dag geen problemen gehad. Is dus wisselend of een éénmalige dip? Bij mij thuis zijn geen wijzigingen in het netwerk geweest. Kan het vanaf nu in de zomermaanden ook niet goed volgen, ben dan veel weg en kijk veel minder tv. 


Het probleem deed zich voor bij opgenomen programma’s, live tv was goed. De volgende dag geen problemen gehad. Is dus wisselend of een éénmalige dip? Bij mij thuis zijn geen wijzigingen in het netwerk geweest. Kan het vanaf nu in de zomermaanden ook niet goed volgen, ben dan veel weg en kijk veel minder tv. 

 

@AukeA 

Wil je s.v.p. mijn vraag beantwoorden, zodat we je echt verder kunnen helpen?

Want ik heb wel een vermoeden, maar dan moet ik eerst meer weten. 

Dus:

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? 


Het is een tv+-box direct bekabeld aangesloten op experiment V10a. Dit item lijkt een vervolg op een voorgaande chatsessie welke inmiddels is afgesloten. Het probleem heeft zich echter slechts één keer maar wel de gehele avond voorgedaan. 


@AukeA 

Dat kan kloppen, KPN had begin deze week een storing met het bekijken van opnames.

Dat is, gelukkig, snel door KPN opgelost.