Skip to main content

Sinds de afgelopen 4 weken gaat beeld ineens op zwart en start de box installatiemenu op,zeer irritant wat is hier het euvel???

Hi @hansknap! Met de informatie die ik op je profiel zie heb ik alles er even bij gepakt. De verbinding naar je woning is prima dus daar lijkt het niet aan te liggen. Wat ik nog niet kan zien is of de ontvanger bekabeld is aangesloten of via een DVS. Zou je dit nog kunnen laten weten? In de meeste gevallen is een reset zoals hier bij stap 2 aangegeven voldoende om dit op te lossen. Wel loopt er een algemene storing waarbij klanten last hebben van spontaan herstartende tv ontvangers. Het verzameltopic vind je hier. Daarvoor zijn we uiteraard hard bezig een blijvende oplossing te zoeken. Mocht je probleem niet lijken op het verzameltopic en de herstart heeft niet geholpen laat het dan even weten. Dan blijf ik voor je aan het werk tot er een goede oplossing is. 


is met kabel aangesloten en de laatste dagen ,heb ik alleen gezien dat hij aan opstarten was,zonder dat er iets aanstond,op dat moment. Was s,morgens tussen 8 en 9 uur,sinds 5 dagen nergens meer last van!!!!Even afwachten dan maar.


Gezien het 5 dagen niet meer aan de hand is lijkt het me beter om deze post te sluiten. Mocht het in de tussentijd terug komen dan hoor ik graag van je. Voor eventuele andere zaken is het beter een nieuwe vraag aan te maken. Ondertussen zal ik samen met mijn collega's hard aan het werk zijn om de reactie tijd wat omlaag te krijgen. :wink: