Skip to main content

Onze televisie valt steeds weg, alle stappen al 100x geprobeerd, resetten ‘verfrissen’, software opnieuw downloaden, echt super irritant. We hebben KPN nu bijna een jaar dus misschien toch maar weer overstappen. KPN gebeld, na 28 minuten eindelijk iemand gesproken die zei een nieuwe ontvanger op te sturen.. niks meer gehoord of gezien..

Goedenavond @Mariskavandebunt, welkom! Hoe is de ontvanger aangesloten op de ExperiaBox? Draadloos of bekabeld?


Is bekabeld aangesloten 


Dan ook hier 2 nieuwste opsturen zsm.


Ha @Mariskavandebunt, welkom! We hebben jouw topic gemist, excuses daarvoor! Heb je de ontvanger inmiddels binnen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Vul dan ook even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s).


@Marcia_ Hoi, nee niks ontvangen.


Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.


Hoi @Marcia_  gegevens aangevuld maar wat is daar nog de bedoeling van? KPN heeft toch al mijn gegevens??


Bedankt! Ik zou n.a.v. jouw KPN ID wel gegevens boven water kunnen halen, maar vanwege de AVG mag dat niet. Alleen de gegevens die in jouw profiel staan, mag ik gebruiken. Vandaar de vraag 🙂. Ik zie dat jij inmiddels een overstap naar Ziggo gaat maken. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 


Tja...als je zo lang moet wachten op een oplossing en KPN komt uiteindelijk met een monteur die je zelf moet betalen(!) terwijl het nog nooit goed is geweest, dan is de keuze voor overstappen logisch toch? Jammer want ik had liever een goede oplossing gehad..