Skip to main content

Ik leg even hier mijn klacht neer.

Ik heb een hussel abonnement  vanaf 23-06-2020

Internet met tv

Vanaf 08-09-2020 heb ik digitenne erbij genomen dat gaat prima 1 decoder 5 euro en 1 decoder gratis top.

Vanaf 08-11-2020 heb ik de actie pluspakket erbij genomen 3 maanden gratis

Nu 11-01-2021 wil ik de pluspakket weer beëindigen en dat kan dus niet.

Want als ik de pluspakket uit wil laten zetten dan ben ik ook mijn gratis digitenne kastje kwijt.

Dus als ik de pluspakket uit wilt zetten dan moet ik voor mijn gratis digitenne kastje gaan betalen 5 euro extra.

Wat heeft de digitenne nou te maken met mijn pluspakket.

Als dit niet wordt opgelost dan stap ik net zo goed weer over want dit vindt ik geen stijl want eigenlijk wordt ik gechanteerd.

Als ik mijn gratis decoder wilt behouden moet ik de pluspakket houden haha 

Dus wat een geweldige support.

Ik heb iedergeval gelzen dat de digitenne actie loopt tot dat ik hem beëindigd en de plus pakket precies het zelfde dus met andere worden de digitenne wil ik niet veranderen dus dat blijft lopen alleen de plus pakket wil ik wel beëindigen dus kan die pluspakket bij deze gestopt worden anders zoek ik gewoon een ander provider.


Een moderator zal dit op moeten lossen. De wachtijd is momenteel ruim 5 dagen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Wij forumleden kunnen hier niks mee.


Welkom @Hnoordhoek, bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier je vraagtekens bij hebt. Ik ben gelijk voor je op onderzoek uit gegaan. Ook wanneer ik Pluspakket voor je uit zou zetten, komt de gratis Digitenne ontvanger te vervallen. Dit komt omdat je hier eigenlijk geen recht op hebt. Het is vreemd dat je dit Ă¼berhaupt hebt kunnen aanvragen. Je hebt namelijk Interactieve TV met een tv-ontvanger. Wanneer je deze in jouw abonnement hebt, heb je geen recht op een gratis Digitenne ontvanger bij jouw Digitenne abonnement (welke overigens wel gratis is bij jouw Thuis abonnement). Ik kan op de bevestiging van de bestelling van de Digitenne ontvangers ook niets vinden over een actie. Ik kan daarom niet anders dan concluderen dat dit een fout in jouw voordeel is geweest. Zolang je niets wijzigt, kun je hier gebruik van blijven maken. Wijzig je echter iets aan jouw abonnement, zoals het uitzetten van het Pluspakket, dan zal deze fout rechtgetrokken worden en ga je betalen voor jouw twee Digitenne ontvangers.


Ok dan is dat mijn geluk maar ik heb een bevestiging mail dat ik dus 1 digitenne heb en 1 gratis en dat dit pas wordt beëindigd als ik het veranderd en in dit geval veranderd ik dus hier niets aan.

En het zelfde heb ik dus ook met de pluspakket maar daar wil ik wel wat aan veranderen maar wordt gelijk de digitenne recht getrokken maar dat is het hem juist, ik verander daar niets aan dus die moet blijven zoals die is maar ik heb het allemaal zwart op wit dus ik neem aan dat jullie dat niet mogen veranderen en moeten doen wat ik vraag maar wat ik wel weet dat het vroeger met jullie oude systeem wel aangepast kon worden maar omdat jullie sinds kort met een nieuw systeem werken dan kan dat niet maar dat is niet mijn probleem dus ik wil gewoon wat ik vraag en hoe jullie dat doen maakt mij niet uit. En mocht het niet kunnen dan wil ik zonder boeten of verdere betaling van alles af en stap ik over naar ziggo.

Want de rest van de sub bedrijven lopen ook via jullie dus zeg het maar en ik heb trouwens ook mijn rechtsbijstand erop gezet dus wat gaan we doen.


Het spijt me, maar ik kan dit voor je in orde maken. Ik kan niet het Pluspakket uitzetten en de gratis Digitenne ontvanger behouden. Geloof me, ik heb het geprobeerd, maar het lukt me op geen enkele manier. Mogelijk dat onze afdeling Save hierin wel mogelijkheden heeft. Ik zou je daarom willen adviseren om telefonisch contact met ons op te nemen en te vragen naar Save. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten.Â