Skip to main content

Weer iets nieuws. 

Of je nou live kijkt of opname, het stopt elke paar seconden een paar seconden. 

Switchen naar wifi (v10) en ook unicast hielp ook niet. 

Uitwijken naar de app ook niet want daar kun je onder andere opnames van BBC First niet kijken. 

Arris weer aangesloten en het werkt allemaal weer. Die DIW7022 is nog veel te onbetrouwbaar voor mij.

Als het goed werkt is ie heel fijn. Maar dat is té vaak niet.

De update van vandaag heeft 'm geen goed gedaan!

(22:30)

Ea,begint een beetje op een soap te lijken.

Moedeloos wordt je er van.

En jij heb nog een oude stb de die je kan gebruiken de meeste mensen hier hebben dat niet en zitten met deze ellende.

Mvg


@PeterG Was de situatie met het stoppende beeld tijdelijk? Of ervaar je die problemen nu ook nog? 


Na twee dagen drama was het gisteravond weer bruikbaar met opnames kijken. Alleen een opname van BBC First liep vast maar dat bleek later een storing in de opname want de Arris gaf op dat moment even grijs beeld maar die liep wel door.

Ohja. Niet alleen opnames van BBC First stokten. 


Ik zie steeds meer topics verschijnen over de problemen met de opnames op de TV+ box.

Er zal toch wel onderhand steeds meer prioriteit gegeven moeten worden dat de opnames via dezelfde manier gestart worden net als op de vorige TV ontvangers?

Dit kan toch niet nog weken zo doorgaan?

Ik hoop dat het probleem dan bij jou ook snel verholpen is.

 


Dat zelfde heb ik ook met opnames.
Ik had er al een eigen topic over gemaakt, maar nog geen reactie op gekomen.
Ik denk dat de V12 de schuldige is, maar jij @PeterG hebt de V10?
Dan kan ik de V12 dus wel vergeten dat die de oorzaak is.


Ik heb dit ook nog helaas en ik heb trouwens ook een V10.

Meerdere programma’s treed dit op.


Hallo allemaal. 

Erg vervelend dat jullie allemaal dezelfde problemen met opnames lijken te hebben. 

Ik durf nog niet te zeggen waar het aan ligt. 

Ik heb de situatie doorgezet naar onze ontwikkelaars. 

Zodra er een update volgt zal deze hier te zien zijn.  Mocht ik zelf eerder info hebben zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 


Af en toe blijven opnames gemaakt vóór de update van 17 mei nog even hangen. Maar niet meer zó vaak.

Maar met die van na de middag 17 mei gaat het zonder hangen. 


@PeterG Fijn dat het bij jou beter lijkt te zijn. 

Ervaar je nog steeds minder haperingen met de opnames? 


Opnames van af 17 mei gaan perfect. Die van daarvoor hebben af en toe nog wel eens een hangertje. Lopen na enkele seconden dan weer door.


Hallo allemaal. 

Erg vervelend dat jullie allemaal dezelfde problemen met opnames lijken te hebben. 

Ik durf nog niet te zeggen waar het aan ligt. 

Ik heb de situatie doorgezet naar onze ontwikkelaars. 

Zodra er een update volgt zal deze hier te zien zijn.  Mocht ik zelf eerder info hebben zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 

gisterenavond weer met het terugkijken van een eerder die avond opgenomen programma.

zelfs na booten bleef hij haperen enkele seconden een freeze om daar weer een paar minuten te spelen.

erg vervelend