Skip to main content

Sinds een maand heb ik ik 2 tv+ boxen beide lopen bijna dagelijks vast, zelfs het opnieuw opstarten geeft geen beeld meer.

de Android Kpn tv app werkt wel normaal op beide boxen.

Hoi @RodWil en welkom hier op ons forum!

Niet de bedoeling dat beide boxen bijna dagelijks vastlopen dus goed dat je hier melding van maakt. Je geeft aan dat herstarten het probleem niet verhelpt; heb je de boxen ook al eens een echte reset gegeven? In dit artikel op onze kennisbank lees je precies hoe je dit moet doen. Laat je ons weten of het probleem hiermee is verholpen?


Zaterdag jl beide boxen gereset en opnieuw alles ingesteld, geen problemen tot nu toe. 


Zeer herkenbaar probleem. Heb ik tijden last ban gehad, maar de laatste tijd gaat het goed. Nu is er bij mij weer een nieuw euvel, hij valt steeds uit. Kijken hoelang het duurt voordat dit weer over is 😉


Zeer herkenbaar probleem. Heb ik tijden last ban gehad, maar de laatste tijd gaat het goed. Nu is er bij mij weer een nieuw euvel, hij valt steeds uit. Kijken hoelang het duurt voordat dit weer over is 😉

Hoi @Sademi, heb jij de TV+ Box dan ook al eens een reset gegeven (zie mijn eerdere bericht waar je een linkje vindt hoe je deze reset precies uitvoert)?


Na de reset zijn de boxen niet lip synchroon geluid is 1 a 2 seconden snellereÂ