Skip to main content

Ik heb geprobeerd het programma 1985 op te nemen. Wanneer ik deze afspeel krijg ik alleen maar de laatste 10 min. Incl iemand die de ondertiteling voorleest.

 

Wanneer ik het programma dan terug probeer te kijken via de tv gids, stroom ik weer in op een ander punt dan de opname, maar ook pas halverwege. Ik moet nu eerst naar het programma wat voor 1985 zit, daar doorspoelen en dan krijg ik wel het begin van het programma. Maar als "het vorige programma" is afgelopen, en 1985 volgens de gids begint. Zit daar nog een heel gat tussen. 

 

Kortom: opnemen werkt niet voor dit programma.

De tv gids klopt niet.

 

En ik mis nu ook nog een heel deel van de aflevering.

Hoi @Annemare, welkom hier. 

Daar gaat inderdaad iets niet goed. Nu ben ik alleen benieuwd of het eenmalig was of vaker voorkomt. Nu zie ik dat er nog maar 2 afleveringen zijn geweest, maar ging het bij beide mis?

Voor komende donderdag staat het om 20:25 uur in de gids, is dat de juiste tijd? Of week de vorige aflevering af?


De 1e aflevering kon ik helaas niet meer terug kijken, dus ik weet niet of dat goed ging.

 

Het programma begon daadwerkelijk wel op 20:25 op live tv maar als ik mijn opname terug kijk begint 1985  halverwege in het programma first dates. First dates staat gepland in de gids van 19:27 tot 20:25.

 

Daarna zou 1985 moeten beginnen maar als ik die afspeel krijg ik alleen nog maar 10 minuten van het programma. En die laatste 10 min hoor je een Nederlandse man die de ondertiteling opnoemt.

 

Het stuk van 1985 wat in het programma van first dates valt, hoor je deze man niet. En tussen het stuk wat in first dates afspeelt en het tweede stuk van 1985 zit een heel gat. Dus je mist een heel deel van de aflevering.

 

Ik hoop dat het deze week wel goed gaat. 


Dat is wel balen zeg. 😞 Begrijp ik goed. 

Normaal begint een opname 5 minuten voor tijd en loopt nog even door als het programma is afgelopen. Nu begrijp ik hier dat het mis is gelopen. Hopelijk is dat eenmalig. Wil je morgen kijken of het goed gaat, zo niet, dan kan ik dat doorgeven. Hoor het graag. 


Ik ga het in de gaten houden. Dank u wel