Skip to main content

Beste kpn .

Ik geniet al jaren van deze experiabox v8 met weinig tot geen problemen .

Echter hebben wij de laatste 5 maanden last van vastlopers . Tv loopt vast en vraagt heen en weer te zappen , dit kan echter alleen opgelost worden door een modem reset . Ook vaak WiFi storing . Eerst was het 1 x in de maand nu zitten we op 3 x per week. 

Kan het er misschien mee te maken hebben dat ze glasvezel aan het aanleggen zijn in Spijkenisse of iets?.

Misschien kan er iets doorgemeten worden van jullie kant wat onze problemen kan verminderen . 

Ik hoor graag van u . Groet patrick 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik krijg binnenkort trouwens wel die glasvezelaansluiting en wil dan een 4k optie bijzetten in mijn abonnement,.

Volgens mij krijg ik dan nieuwe tv boxen . Zou dit het probleem verhelpen .??

Groet patrick


Gebruikt u een draadloze verbindingset? 

 


Goedeavond nick . 

 

Nee . Alles is bekabeld met cat 5 . Heeft altijd gelopen als een trein . Niks aan veranderd . 

 


5 zonder a er achter? Dus echt cat 5 en niet cat 5a?

Op zich zou het niet uit moeten maken hoor. Ik heb ook nog een stukje cat 5 in huis... en de tv werkt prima daarover.

Heeft u nog geen glasvezel? Gaat u dat wel krijgen? 


Ja sorry . Gewoon de 5 a . Ga overstappen op de 6 als ik glasvezel krijg . 

Heeft vanaf ik bij kpn zit prima gelopen nick . Tis van de laaste paar maanden dat de tv steeds vastloopt of internet wegvalt . Na reset weer goed . Ook heb ik alle tools al geprobeerd enz . Blijft alleen vaker en sneller terugkomen de laatste tijd . Ik hoor hier meer mensen over trouwens . 


Is er nog iemand die mij kan helpen aub . 

Alvast bedankt


Hallo @P van Z, bedankt voor je bericht!

Wat ontzettend balen dat je de laatste tijd zoveel problemen met jouw televisie ervaart. Met dank aan @Nick83 heb ik al iets meer informatie over jouw aansluiting, heel fijn. Je maakt dus gebruik van een internetkabel tussen het modem en de televisie. Dat is in ieder geval al positief. Zou je eens willen kijken wat er met de verbinding gebeurt als je de kabel tussen de televisie en het modem vervangt? Het kan natuurlijk zijn dat de kabel aan vervanging toe is. Als je geen andere kabel hebt liggen, kan ik je een vervangende kabel toesturen. Laat je mij weten of dit nodig is?

Je geeft daarnaast aan ook problemen te ervaren met jouw wifi verbinding. Wat voor problemen ervaar je hier precies? Ik kan je in ieder geval aanraden om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.


Beste denise . 

 

Bedankt voor je reactie .

Ben inmiddels erg goed geholpen over de telefoon . Ging mij iets te lang duren hier. Niet dat ik geen begrip heb voor de mega drukte natuurlijk . Iedereen roeit met de riemen die hij heeft . 

Fijne avond nog . 

Groet patrick 


Ik krijg binnenkort trouwens wel die glasvezelaansluiting en wil dan een 4k optie bijzetten in mijn abonnement,.

Volgens mij krijg ik dan nieuwe tv boxen . Zou dit het probleem verhelpen .??

Groet patrick

Nee dit gaat niets helpen.

Heb hier hetzelfde probleem, heb glasvezel (zowel met een 200 als 500 abbo problemen) en de 4K TV kastjes (2) op beide de problemen.

Heb de problemen gehad met de V10, V8 modems en heb nu een FritzBox hangen en heb het daar ook mee.

Soms gaat het weken goed en daarna weken slecht. Resetten van de TV kastjes maakt ook niets uit.


Beste denise . 

 

Bedankt voor je reactie .

Ben inmiddels erg goed geholpen over de telefoon . Ging mij iets te lang duren hier. Niet dat ik geen begrip heb voor de mega drukte natuurlijk . Iedereen roeit met de riemen die hij heeft . 

Fijne avond nog . 

Groet patrick 

Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat mijn collega het probleem op heeft kunnen oplossen! Mocht het probleem onverhoopt terugkomen, of als je nog vragen hebt, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!