Skip to main content

had na laatste update wat gedoe met het laden van mijn menu en het schakelen naar mijn opgenomen programma's. Probeer nu via kpn te kijken of ik niet eens recht heb op nieuwe tv ontvangers. Begrijp me niet verkeerd tv afstandbediening ziet er top uit anno 2020 maar de tv ontvanger mmmm. Dus nogmaals probeer online te kijken of ik recht heb op maar die link werkt niet.

 

had na laatste update wat gedoe met het laden van mijn menu en het schakelen naar mijn opgenomen programma's. Probeer nu via kpn te kijken of ik niet eens recht heb op nieuwe tv ontvangers. Begrijp me niet verkeerd tv afstandbediening ziet er top uit anno 2020 maar de tv ontvanger mmmm. Dus nogmaals probeer online te kijken of ik recht heb op maar die link werkt niet.

 

zou prettig zijn al ik zsm reactie kan ontvangen alvast bedankt


Hi @Abaran ,

 

ik weet natuurlijk niet welke link je gebruikt maar deze zou het moeten doen. (bij mij werkt het wel, als het niet werkt…. probeer even andere browser:speak_no_evil: ; gebruik nu zelf chrome)

Als je een Motorola ontvanger (merk) hebt dan is deze indd aan vervanging toe :nerd: .

Als het merk Arris of Arcadyan  geeft het programma aan dat je niet in aanmerking komt voor nieuwe ontvangers.

 

Alvast graag gedaan :stuck_out_tongue_closed_eyes:


Reageer