Skip to main content

Tv ontvanger iedere keer opnieuw opstartenĀ 

Goedemiddag @HANNIMOB, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Dit kan de oplossing zijn, maar er is bij meerdere mensen hetzelfde probleem:Spontaan herstartende tv-ontvangers. KPN is er hard mee bezig om dit probleem op te lossen.


Ā ja heb resetten al gedaan, als hij nadat ik de tv en de ontvanger weer aanzet moet ik weer opstarten šŸ˜…baal ervanĀ 


Ik begrijp dat je jouw ontvanger maar blijft opstarten @HANNIMOB? Zijn erĀ momenten dat je wel tv kunt kijken? Heb je de ontvanger rechtstreeks aangesloten op je modem met een kabel? Of zit er een draadloos kastje tussen bijvoorbeeld? En welke ontvanger heb je precies?Ā 

Het is namelijk bekend dat we problemen hebben met vastlopende en herstartende ontvangers. We zijn druk aan het testen met mogelijke oplossingen. Afgelopen dinsdag is een mogelijke oplossing succesvol getest bij een kleine groep klanten. Dit weekend gaan we die groep uitbreiden en daarna mogelijk uitrollen voor iedereen, mochten we de oplossing hebben gevonden.Ā 



Ā 


Ik ga ervan uit dat je hem niet van de spanning (in de volksmond stroom) haalt als je de TV uitzet.

Want dan moet hij inderdaad opnieuw opstarten.

Zie ook hier.Ā 


Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.Ā