Skip to main content

Zoals heel veel klanten heb ik ook sinds woensdag avond problemen met de kpn Arris ontvangers.

Geen enkele oplossing en dan bedoel ik ook geen enkele oplossing  die geboden wordt helpt.  Wat nu? 

 

Via de kpn tv app kan ik via een draadloze verbinding wel tv kijken.  Maar dus niet bedraad! 

PvsB

 

Help Help Help Help Help Help Help Help Help Help Help Help Help Help 

Goedemiddag @PvSB, welkom! Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Hopelijk kunnen zij u verder helpen, want ik lees dat niks helpt, en dat u alles al gedaan heeft. Kan wel even duren, want het is erg druk op het moment.


Gegevens aangevuld !  Hopelijk reageren je collega’s ook zo snel ! 


Gegevens aangevuld !  Hopelijk reageren je collega’s ook zo snel ! 

Hoop ik ook!😃


Welkom op het forum @PvSB! Heel erg bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik kan zien dat er iets met de verbinding aan de hand is dat er voor zou kunnen zorgen dat het probleem dat je hebt is ontstaan. Zou je, als je dat nog niet gedaan hebt, het FTU 2 minuten lang stroomloos kunnen maken en daarna nog 1 keer een reset doen, zoals in stap 2, van de tv ontvanger. Het is hierbij van belang dat het FTU 2 minuten of meer van het stroom is geweest en dat de tv ontvanger pas is gereset nadat je eerst het FTU stroomloos hebt gemaakt.

Mocht je deze stappen al in deze volgorde hebben gedaan zou ik je willen vragen om het nummer te bellen dat je vanuit het ticket hebt meegekregen. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat er precies uit de meting is gekomen. Als je ze dat aangeeft zouden ze je gelijk verder moeten kunnen helpen. Mocht je hier niet uitkomen of heeft het bellen naar de ticketservice, als dit nodig is, niet het gewenste resultaat, laat het me weten. Dan zorg ik voor de vervolgstappen.