Skip to main content

Hoi,

ik heb het zelfde probleem 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @anita19701, is dit een ander issue dan het grijze beeld op sbs6?
Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je ook kunnen toelichten hoe alles aangesloten zit? Wat voor apparatuur gebruik je?


Hoi,

ik zal van de week alles toe lichten lig nu ziek op bed .

dan stuur ik alles door en toe lichten is dat goed.

groetjes Anita van Anraad.

bedankt alvast Thomas.


Thomas

kan je mij bellen dan kan ik het uit leggen 

gr.Anita 


Mijn Lg tv geeft steeds geen input wilt u de tv met de afstand bediening van de Lg tv instellen dan doe ik ja. Dat doe ik met de lg afstand bediening van lg op HDMI 2

dan staat de kpn afstand bediening via de source knop ook op HDMI 2

nu zet ik net de tv aan met de afstand bediening van kpn de witte dan krijg ik op mijn lg tv een lg beeld er is geen input ik begrijp er niks meer van dan gaat hij over naar grijs beeld dan zet ik me tv met de kpn afstand bediening uit daarna weer aan dan heb ik wel beeld 

mik heb al ook geprobeerd om van HDMI 1 te zetten hij blijf het doen .

 

wat moet ik doen .

gr.Anita 

 


Het is begonnen sinds het probleem met die blokjes is opgelost en haperingen .

nu heb ik dit 

nooit gehad dit word er gek van 9mnd gezeur met kpn .

zit er aan te denken om weg te gaan


Als je hier liever telefonisch contact overhebt kun je ons altijd even bellen op ons gratis nummer 0800-0402. Mijn collega's zitten daar altijd voor je klaar.

Zoals je het beschrijft lijkt er met de HDMI aansluiting en de TV iets niet helemaal lekker te zitten. Zou je de HDMI kabel aan de achterkant van de TV er eens uit willen halen en er opnieuw in willen doen? Of eventueel eens op een van de andere HDMI aansluitingen willen proberen? 


Ik heb alles al gedaan als ik de tv ontvanger opnieuw aanzet heb ik tv


Kan ik naar jou vragen dan ga ik nu bellen


Ik heb gebeld moet monteur komen lig niet aan HDMI alle ingangen al gebruikt nieuwe kabels  HDMI van 50 euro gekocht probleem blijf .

bedankt alvast 


Ik ben helaas niet telefonisch te bereiken maar fijn dat mijn collega een monteur heeft kunnen inplannen. Laat me vooral weten wat de oplossing was!


Zal ik doen bedankt alvast Thomas 


Thomas ,

ik heb een Böse sounbar 500 met module nu valt steeds mijn geluid weg Böse gebeld die zei dat de Böse verbinding apart van je rounter moet op een ander kanaal dat kan kon doen zeiden ze klop dat .

 


 


Dit kan alleen kpn doen


Goedendag,

nog niks gehoord van kpn 

mijn lg tv staat op het goede kanaal ook kpn kastje 

als ik mijn tv aan doe heb ik zwart beeld met in de reclinker boven hoek HDMI 1 daarna zet ik mijn ontvanger aan dan gaat mijn tv storing geven grijs beeld niet altijd hij pakt hem soms wel . Als ik die storing krijg zet ik mijn tv ontvanger uit daarna weer aan heb ik heel de dag gewoon super mooi beeld heb een HDMI kabel weer gekocht van 50 euro probleem blijf . 
kadtje uit mijn slaapkamer gehaald daar doet hij het zelfde probleem mee .

ik word hier niet goed van kunnen jullie mij nou helpen .

mijn tv is pas 2 jaar oud het is een lg 55 inch 4K smart .

ondersteund het kastje wel de tv .

de problemen zijn begonnen toen het vorige probleem is opgelost het haperen nu dit de monteur heeft een grijs ijzer stekkertje tussen mijn internet kabel gezet die kabel die in je kastje van de ontvanger gaat en boven bij de modem heeft hij van 3 kabels 2 gemaakt . 
ge.anita


De ontvanger is al zo vaak gereset de boxook nieuwe updates gedaan alles wat maar nodig is is gedaan . Nieuwe kabels nieuwe poorten gebruikt .


Als ik mijn tv aanzet zonder het KPN  kastje aan te doen heb ik gewoon Netflix dus het licht aan de verbinding .

 


Hoi,

vandaag op alle sport zenders Fox sport  slecht beeld wazig .

 


Voor de meelezers, er is een monteur geweest en er loopt nu een duurmeting om naar de kwaliteit van de verbinding te kijken.
Als die kwaliteit niet goed is zal de soundbar waarschijnlijk ook problemen geven. 

Wat betreft de netwerkinstellingen die Bose aanraadt. De wifinetwerken zijn helaas niet van elkaar te scheiden maar dergelijke apparaten kun je ook beter met een internetkabel aansluiten waar mogelijk.
Om je wifiverbinding te verbeteren zodat de soundbar beter signaal heeft kan onze online wifimanager nog een oplossing bieden.

Ik stel voor de duurmeting even af te wachten en de conclusie die mijn collega's daarop trekken.


Sounbar is al retour gestuurd