Skip to main content

Mijn tvontvanger doet het niet meer ik heb alle stappen al gevolgd die op de site staan. Dus mijn vraag is kan ik een nieuwe krijgen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @Chaichai, welkom! Heeft u ook al een harde reset geprobeerd?

 Als dat niet werkt, dan bent u inderdaad toe aan een nieuwe ontvanger denk ik zo. Laat u me nog weten of het probleem hiermee is opgelost?


Als je al een harde reset hebt geprobeerd en dat geen resultaat heeft gehad, kun je 't snelste de klantenservice bellen (0800 - 0402, gratis). Houd dan het type- serienummer van de defecte ontvanger bij de hand (staat onderop). Het is ook handig om de ontvanger aangesloten en ingeschakeld te hebben, zodat KPN evt. kan meekijken of constateren dat er geen verbinding mogelijk is.


Als je al een harde reset hebt geprobeerd en dat geen resultaat heeft gehad, kun je 't snelste de klantenservice bellen (0800 - 0402, gratis). Houd dan het type- serienummer van de defecte ontvanger bij de hand (staat onderop). Het is ook handig om de ontvanger aangesloten en ingeschakeld te hebben, zodat KPN evt. kan meekijken of constateren dat er geen verbinding mogelijk is.

Dank voor de aanvulling @Henk2304!


Dank jullie wel heb het geprobeerd maar hij wil. Geeneens verbinding maken zegt hij de heletijd dus ik kan niet eens verder dan ga ik maar bellen🤪


Niet toevallig een Draadloze Verbindingsset via het stopcontact ertussen?

Zoiets als dit:

 


Hallo @Chaichai Is het inmiddels gelukt om contact met de klantenservice te krijgen en de ontvanger om te ruilen? 


Reageer