Skip to main content

Ik ben totaal niet!! tevreden over de kwaliteit van KPN tv. Veelvuldig heb ik storing bij kijken met pauze. Ook opnames bekijken geeft veelvuldig storing. Het is mij duidelijk. Het aanbod is verdeeld over 2 partijen Ziggo en KPN dus de buit isbinnen. Ps nieuwe TVgids werkt ook traag. Niet alleen bij mij. Oh ja reset Ed heb ik allemaal tot in den treure gedaan.👎

Hi @Jans66 ,
Welkom op het forum. Wat vervelend dat je niet meer TV kunt kijken zoals je dat gewend bent.

Heb je een foutcode die elke keer terug komt? Meestal staat het voor op de ontvanger en in beeld op je TV als een F opgevolgd door 3 cijfers.  Hier kun je vinden wat je per foutcode kunt proberen. Als je daar je foutcode invult geeft de website (opent in nieuw tabblad) ook aan wat het probleem precies is volgens de foutcode.

Als je er n.a.v. de stappen niet uit komt, zou je dan je profiel aan kunnen vullen? Dan kijk ik met je mee. 


Hallo Denise geen foutcode. Ik heb gisteren contact gehad met de helpdesk. Als het goed is dan is het probleem verholpen.