Skip to main content

Vanochtend samen met een KPN medewerker mijn verhuizing voor 18 februari in gang gezet.

Echter nu blijkt dat ik de 2 extra bestelde tv-ontvangers niet benodigd ben omdat ik nieuwe smart tv's via de KPN app kan ontvangen.

Naast dat ik het nieuwe "verhuis" abonnement wil wijzigen wil ik ook de draadloze verbindingssets annuleren maar hoe?

Volgens de net gebelde KPN medewerker, kan ik dit op pas annuleren nadat de verhuizing is afgehandeld, dit lijkt me onnodig veel papier en regelwerk en kan alleen maar misgaan.

 

Graag een passend oplossing

 

Hai @efha73, bedankt voor je bericht! Wat mijn collega heeft aangegeven klopt: op het moment dat je een wijziging, in dit geval een verhuizing, doorgeeft en deze staat in behandeling, dan kunnen wij geen aanpassingen meer doen. We gaan direct van start met voorbereidingen. Het komt neer op de volgende 2 opties: Je kunt de verhuisopdracht die er nu ligt annuleren en opnieuw plaatsen met de aanpassingen zoals je deze graag wenst. Je bent op tijd met het doorgeven van de verhuizing, houdt er wel rekening mee dat als je de verhuizing annuleert en opnieuw plaatst, de installatiedatum kan wijzigen. Andere optie is om de gewenste wijzigen na oplevering van de verhuizing door te geven. Ik vertel alvast dat de bestelde Draadloze Verbindingsset (DVS) dan moeten geretourneerd worden in één van onze winkels (binnen 14 dagen met aankoopbewijs of bestelbevestiging). Geen passende oplossing maar ik wil wel dat je weet waar je aan toe bent.