Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb al enige tijd last van hapering in mijn tv ontvangers, heb ze al gereset en al het mogelijke gedaan, maar de hapering gaat niet weg.  Volgens de omruiling kom ik daar niet voor in aanmerking want ik zou al nieuwe types hebben maar als ik een nieuwe type zie op de site die heb ik niet eens.

 

Graag hier meer duidelijkheid over want het is behoorlijk vervelend. 

Met vriendelijke groet,

 

R.Peters

Hoi @JustMe69, goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Ik kan me voorstellen dat dit het kijkplezier behoorlijk kan bederven. 😬 Dit speelt dus op meerdere ontvangers? Hoe zijn de ontvangers aangesloten op de Experia Box? Met rechtstreekse internetkabels of gebruik je een draadloze verbindingsset? Haperen ze ook bij bepaalde acties of is dit willekeurig bij zowel live TV kijken als terugkijken bijvoorbeeld? 

Heb je de Experia Box ook al eens herstart sinds dit speelt? Als je deze van de stroom afhaalt, 2 minuten wacht en weer aansluit ben ik benieuwd of je verbetering merkt. 


Hoi Sanne, Wat jij mij allemaal voorstelt dat heb ik al gedaan voordat ik deze melding maakte, het maakt dus geen een verschil, met internetkabels of met draadloze verbindingsset, het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik kan ze ook niet omruilen want ik krijg de melding dat ik al de nieuwe versie hebt.

Hopelijk kan dit opgelost worden.

Met vriendelijke groet,

 

 


Als dit op beide ontvangers speelt betwijfel ik of het aan de ontvangers ligt. De kans is in elk geval erg klein dat ze alle twee tegelijkertijd kuren gaan vertonen. Meestal is dat juist een teken dat er iets in de verbinding niet goed gaat. 

Haperen ze ook bij bepaalde acties of is dit willekeurig bij zowel live TV kijken als terugkijken bijvoorbeeld?

Mede daarom ben ik hier benieuwd naar. Heb je ook al eens alle andere apparatuur de verbinding met internet laten verbreken zodat je alleen de TV-ontvangers op de internetverbinding hebt zitten? Hapert de verbinding dan nog? 


Ik heb geef toch al aan dat ik alles al geprobeerd hebt.


Ik heb geef toch al aan dat ik alles al geprobeerd hebt.

Hi @JustMe69. Ik denk graag met je mee, maar het is dan wel handig om de vragen die Sanne stelt te beantwoorden. Dan kunnen we analyseren waar het probleem precies zit. 


Hi beiden,

Haperen ze ook bij bepaalde acties of is dit willekeurig bij zowel live TV kijken als terugkijken bijvoorbeeld?…..is alleen bij live TV kijken.

Heb je ook al eens alle andere apparatuur de verbinding met internet laten verbreken zodat je alleen de TV-ontvangers op de internetverbinding hebt zitten?…...Ja.

Hapert de verbinding dan nog?….Ja geen verschil.

Groeten

 

 


Reageer