Skip to main content
Vraag

TV+ start plotseling heel langzaam op en uitzendingen vallen weg

• November 7, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds een tijdje start de tv op met dit scherm waarna de gids en tv pas na 5 minuten opstart . Ook bij programma’s vallen halverwege uitzendingen op zwart , programma loopt vast en geen beweging meer in te krijgen . Volgens mij vaak bij kijken vanaf begin .

ik heb er helemaal genoeg van …..wat is de oplossing ? 

3 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 7, 2025

Dat klinkt alsof er iets niet helemaal lekker zit in je internetverbinding.

Hoe is je tv ontvanger verbonden met het kpn modem?  Rechtstreeks met een ethernet kabel (is het meest betrouwbaar), of zit daar nog iets tussen?

Als eerste stap, kun je de hele keten eens herstarten vanaf aansluitpunt? Netspanning erafhalen voor 2 minuten, daarna weer aan, vanaf glasvezelkastje je dat hebt, dan kpn modem, tv ontvanger als laatste.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 7, 2025

Dat ga ik eens doen. Tv modem al vaker herstart maar dat helpt niet . Draadloze verbinding onderling 

KPN glasvezel kastje is al wat ouder 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Carola56. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er genoeg van hebt als de tv steeds vastloopt of minuten nodig heeft om op te starten. Ook ik ben benieuwd hoe de tv ontvanger is verbonden met de ExperiaBox. Heb je inmiddels al alles gereset? Ik hoor graag van je of dat het probleem heeft verholpen.