Skip to main content

Regelmatig valt het beeld van via de TV-app weg. Vooral aan het einde van een voetbalwedsrijd. Was bij Telfort ook al ergerlijk. Het lijkt wel of ze het erom doen.

Bedankt voor je topic @Jatsk. Kun je iets meer vertellen over het probleem? Blijft het geluid bijvoorbeeld wel doorlopen of valt dit ook weg? Is het één bepaalde zender of hebben alle (de meeste) zenders, voor zover je weet, hier last van?
Maakt het uit op welk apparaat je kijkt? 

Het is je vast al eens aangedragen, maar probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. 

Laat het maar weten als dit probleem nog speelt. Ik denk graag met je mee. :smile:


De eerste keer bevroor het beeld. Daarna heb ik de app gestopt de verbinding gecheckt en geprobeerd er opnieuw in te komen. Maar ik kreeg helemaal geen verbinding meer. Het ‘wieltje’ bleef maar eindeloos doordraaien. 


Oké @Jatsk! Bedankt voor de uitleg. Of welk apparaat kijk je? Smart tv app of via een tablet/smartphone/laptop. 
Als je kijkt via een tablet/smartphone/pc. Cast je de verbinding naar een Chromecast of kijk je op het apparaat zelf? 


iPad en laptop. Op het apparaat zelf


Kun je iets specifieker zijn? Welk type iPad? Welk merk en type laptop? 

Welke browser gebruik je?


Op een iPad Air en een MacBook, via Safari. Daarna heb ik ook Chrome en Opera geprobeerd, met hetzelfde teleurstellende resultaat. De internetverbinding werkte wel goed en snel. Ik kon gewoon op YouTube filmpjes kijken. Het lijkt we vooropgezet, want de verbinding viel aan het eind van de wedstijd Twente - Ajax uit, net toen de 2 winnende goals gemaakt werden. En de wedstrijd Ajax - Feijenoord was in het geheel niet te zien.


En de wedstrijd Ajax - Feijenoord was in het geheel niet te zien.

Nee, toen was er een hele grote storing m.b.t. het online kijken bij KPN. Alleen de tv ontvanger (heb je dié niet?) werkte toen nog.

Je had wel kunnen kijken via de app of website van ESPN espn.nl/watch. Moet je daar wel een gratis account gemaakt hebben middels je abo bij KPN.


Op een iPad Air en een MacBook, via Safari. Daarna heb ik ook Chrome en Opera geprobeerd, met hetzelfde teleurstellende resultaat. De internetverbinding werkte wel goed en snel. Ik kon gewoon op YouTube filmpjes kijken. Het lijkt we vooropgezet, want de verbinding viel aan het eind van de wedstijd Twente - Ajax uit, net toen de 2 winnende goals gemaakt werden. En de wedstrijd Ajax - Feijenoord was in het geheel niet te zien.

Ik kijk deze maand via ESPN.nl. Daar werd het beeld bij Fc Twente-Ajax ook na precies 90 minuten gestopt. Dat lag dus niet aan KPN. 
Bij Ajax-PSV werd ik er na de voorbeschouwing uitgegooid en kwam ik er pas na 20 minuten weer in. 
 
Voor mij is deze maand kijken een kadootje, dus ik wil zeker niet klagen. 
 

Maar ik wil hiermee alleen benadrukken dat het niet altijd aan KPN ligt. Vermoedelijk heeft ESPN het ook niet altijd onder controle. (Vanmiddag bij Fortuna uit ging het trouwens wel goed.)


Een storing dus. Niks aan te doen. @Lisa: als je dat gelijk had gezegd, had dat de correspondentie behoorlijk kunnen bekorten. En had ik niet uit hoeven leggen op welke apparaten en met welke browsers. @Peter: ja, ik heb een tv-ontvanger (1 exemplaar), maar ik heb ook huisgenoten doe minder voetbalminnend zijn dan ik, Dus wijk ik dan uit naar andere middelen om te kijken, want daar zijn ze voorm als ze het tenminste doen. Het blijft toevallig dat dit juist tijdens die cruciale wedstrijden (met Ajax) gebeurt.


Deze fout was mij toen nog niet bekend:wink: . Goed dat we het nu weten. Hopelijk wordt dit snel opgelost zodat iedereen ongestoord (voetbalwedstrijden) kan casten.