Skip to main content

Zojuist stopte de tv ontvanger. De ontvangst viel stil, stilstaand beeld enzo. Na opnieuw opstarten vd ontvanger was de foutmelding dat de software update niet gedownload kon worden. Vervolgens alle acties (op de ontvanger, de expiraibox en bekabeling) uitgevoerd die op ‘mijnKPN’ staan. Dit hielp niet. Onze 2e TV-ontvanger had vervolgens hetzelfde probleem. 
En vervolgens via ‘mijnKPN’ contact gezocht, dit lukt echter op geen enkele wijze, de verwijzingen verwijzen uiteindelijk naar elkaar en je komt nergens uit. Erg frustrerend.

Op welke wijze kan ik nu worden geholpen?


Overigens, enige maanden terug hadden we vergelijkbare problemen met haperende beelden en blokjes in beeld. Ook toen hoop gedoe gehad, uiteindelijk nieuwe Experiabox ontvangen en ook toen bleef het probleem bestaan. Na uiteindelijk heel veel telefoontjes is met veel aandringen toch een monteur langsgekomen. Na allerlei onderzoeken bleek uiteindelijk dat in de schakelkast in de wijk het probleem te zitten.
 

Beste @AavanOo, welkom! Begrijp ik goed dat beide ontvangers het nu niet doen? Dat is wel erg rot.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. Welke Experia Box heb je nu? En heb je de ontvangers al eens 30 seconden stroomloos gemaakt?


Beste Marcia, 

inmiddels via contact gehad met KPN via telefoon. Hierbij alle herstel stappen herhaaldelijk doorlopen en nog steeds op beide ontvangers foutmeldingen en geen ontvangst. TV-ontvangers zijn aangesloten op de kabel. 
Helaas moet nu een monteur komen om probleem te onderzoeken en hopelijk dan een oplossing te vinden. Uiteindelijk blijkt dat dat pas op 10 (!) december a.s. kan. We zijn dus erg teleurgesteld dat dit zo lang moet duren en we dus al die tijd geen TV hebben! 


Dat is wel erg rot inderdaad! Ik kan dit niet bespoedigen helaas 😞. Ben je geïnformeerd over tijdelijke opties? Denk hierbij aan itv online of evt. de smart tv app op je smart tv. Hopelijk lost de monteur het op de 10e op!


Ja, inderdaad erg vervelend. de genoemde opties zijn niet gemeld aan de telefoon, enige is extra Mb's op de mobiele telefoon. Daar hebben we niet zo veel aan i.r.t. geen TV. Overigens kennen we de genoemde opties (gelukkig) zelf wel.