Skip to main content

Niet alle programma kunnen teruggekeken worden i.v.m. rechten, oké. Maar hoe kan ik in de gids zien of een programma dat nog uitgezonden moet worden later teruggekeken kan worden? Volgens mij is daar geen icoontje voor, klopt dat? Het groene pijltje verschijnt pas tijdens de uitzending. 

Bijvoorbeeld: als ik zaterdagmiddag wil bekijken of Commissaris Maltese, dat zaterdagnacht zal worden uitgezonden, terugkijkbaar is, dan kan ik dat pas zondagochtend zien. En dan heb ik geluk of pech. 

Ook heb ik de indruk dat de terugkijkbaarheid later gewijzigd wordt. In dit voorbeeld: op maandag kon ik Commissaris Maltese (van zaterdagnacht) wel terugkijken (hoihoi), maar op dinsdagmorgen krijg ik de melding dat tergkijken van datzelfde programma niet mogelijk is. Hoe zit dat nou? 

 

 

Voor de zekerheid gewoon opnemen dan. Toch?


Hoi @Neeltje57 
Er staat een pijltje bij het programma dat je terug kunt kijken.
Geen pijltje geen terugkijken mogelijk.


Hoi @Neeltje57 
Er staat een pijltje bij het programma dat je terug kunt kijken.
Geen pijltje geen terugkijken mogelijk.

Dat pijltje staat niet bij de programma's die morgen en overmorgen uitgezonden worden.


Ja je hebt gelijk @Nick83 
Komt ik kijk nooit naar programma gemist, ik neem het ook op wat ik wil zien.


Bedankt @Nick83 nick en @huistijger , ik concludeer dus dat je niet can tevoren kunt zien waar je aan toe bent met een programma.

Ik heb de mogelijkheid van "opname" niet in mijn abo zitten en heb ook geen zin om daar weer extra voor te gaan betalen, als je de meestw programma's toch gewoon 8 dagen kunt terugkijken. Overigens was die termijn van terugkijken tot een jaar of 2 (?) terug nog  10 dagen. En zo worden we steeds meer gedwongen om naar Netflix en Videoland etc te gaan voor kwaliteitsseries.


Daar word meer over gesproken ja, die 10 dagen. Maar ik heb dat nog nooit mee gemaakt, volgens mij is het altijd 7 dagen geweest.


‘Vroeger’ moest je nog betalen om iets terug te kunnen kijken bij alle commerciële zenders, en kon je van andere zenders 10 dagen terugkijken mits je het Pluspakket had.

Toen we zijn geswitcht naar gratis terugkijken, is de periode van 7 dagen in het leven geroepen :slight_smile: 


Tja. Via de decoder mogen de providers niet alles van de NPO nog een week lang aanbieden.

Dus als je een buitenlandse serie, uitgezonden op een zender van de NPO, nog wilt zien dan kan dat alleen nog een week lang via npostart.nl (evt. met de app in je smart-tv of chromecast).

Er zijn nog 4 afleveringen beschikbaar: (overige via abo op NPOplus)

https://www.npostart.nl/commissaris-maltese/POW_04490903